Piliečių chartija
PILIEČIŲ CHARTIJA - tai ILTE ir į ją besikreipiančių asmenų susitarimas ir įsipareigojimas dėl teikiamų paslaugų bei aptarnavimo kokybės.
Jus aptarnaudami mes vadovaujamės: |
||
PROFESIONALUMU ir SĄŽININGUMU Esame šiuolaikiški ir kompetentingi savo srities specialistai. Sąžiningi ir atviri savo klientams, pagarbūs sau ir kitiems. |
DĖMESIU ir PAGARBA Esame dėmesingi, draugiški, padedantys ir rūpestingi. Siekiame, kad klientai, partneriai ar kolegos bendraudami su mumis jaustųsi svarbūs ir mumis pasitikėtų. |
PAGARBA ĮSTATYMUI, ŽMOGUI ir JO TEISĖMS Laikomės įstatymų, santykius su klientais ir partneriais grindžiame abipuse pagarba bei tolerancija, nepriklausomai nuo jų rasės, tautybės, religijos, socialinės padėties, lyties ar amžiaus. |
ATSAKOMYBE ir ATSKAITOMYBE Laikomės duotų pažadų, prisiimame atsakomybę už suteiktos informacijos teisingumą, priimtus sprendimus, veiklos rezultatų pasekmes. |
NEPRIEKAIŠTINGA REPUTACIJA Siekiame išlaikyti neprikaištingą ILTE ir asmeninę reputaciją. |
KONFIDENCIALUMU Saugome konfidencialią informaciją, gerbiame klientų teisę į privatumą, laikomės Konfidencialumo pasižadėjime numatytų įsipareigojimų. |
Mes įsipareigojame:
Mes įsipareigojame:
- Priimti Jūsų kreipimąsi Jums patogiausiu būdu.
- Atsakyti kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 20 d.d.
- Prašyti pateikti tik tuos dokumentus, kurie privalomi remiantis teisės aktais ir kurių patys neturime.
- Atidžiai nagrinėti Jūsų siūlymus ar nusiskundimus, atsakymus pateikti aiškiai ir suprantamai.
- Vertinti Jūsų nuomonę ir nuolat tobulėti.
Į ILTE besikreipiančių asmenų prašome:
Į ILTE besikreipiančių asmenų prašome:
- Elgtis mandagiai ir pagarbiai, geranoriškai bendradarbiauti.
- Žinoti savo teises ir pareigas.
- Aiškiai suformuluoti savo klausimą.
- Pasitikėti, neturėti išankstinių įsitikinimų ILTE atžvilgiu.
- Duoti mums grįžtamąjį ryšį - įvertinti mūsų darbą užpildant klientų pasitenkinimo teikiamomis ILTE paslaugomis vertinimo anketą.
Jei nesilaikysime susitarimo:
|