Karjera
Prisijunk prie komandos, kurios darbas kuria vertę visai šaliai.
Kartu sieksime įgyvendinti strateginius pažangos tikslus, siūlydami įvairius finansavimo sprendimus, padėsime klientams realizuoti jų veiklos planus ir vystyti naujas idėjas, ieškosime kelių skatinti tvarų šalies ūkio vystymąsi, didinti ekonomikos atsparumą ir finansavimo prieinamumą.
Dirbdami darbus, vadovaujamės mūsų įmonės vertybėmis, kurios yra: kūrybiškas smalsumas, pasverta drąsa ir bendrystė įvairovėje. Todėl ieškome kūrybiškų ir atvirų naujovėms, prisiimančių atsakomybę ir drąsiai darančių sprendimus bei tolerantiškų ir randančių bendrystę įvairovėje darbuotojų.

Mes rūpinamės savo darbuotojais
Sveikatingumas, sveikatos priežiūra
- Savanoriškasis sveikatos draudimas
- Skiepai nuo gripo
- Draudimas nuo nelaimingų atsitikimų
- 100 % darbo užmokestis už pirmas dvi ligos dienas
- Emocinės sveikatos programa Mindletic
Darbo ir šeiminių įsipareigojimų balansas
- Galimybė pasirinkti darbo laiko pradžią ir pabaigą
- Galimybė dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje
- Motyvavimas reikšmingomis progomis
- Papildomos atostogų dienos
Pozityvi darbo aplinka
Šiuo metu į savo komandą ieškome:
Pagrindinės atsakomybės:
Pagrindinės atsakomybės bus susijusios su iždo valdymo principų nustatymu ir procesų sukūrimu organizacijoje, sklandžiu komandos darbo organizavimu bei sklandžių procesų užtikrinimu:
- atsižvelgiant į įmonės veiklos kryptis ir veiklos modelį, sukurti įmonės tikslus ir rizikos profilį atitinkančią iždo valdymo funkciją ir užtikrinti jos efektyvų vykdymą įmonėje;
- sukurti finansavimosi strategiją ir užtikrinti jos įgyvendinimą;
- užtikrinti likvidumo, palūkanų normų ir kitų su iždo valdymu susijusių rizikų valdymą;
- valdyti laikinai laisvų lėšų investicijas, prisidedant prie įmonės siekiamo pelningumo ir užtikrinti investicijų atitiktį rizikos profiliui bei nustatytiems limitams;
- sukurti ir būti savininku vidinio finansavimo (FTP) ir lėšų skolinimo kainodaros modelio, bendradarbiauti su veiklos padaliniais dėl produktų kainodaros nustatymo;
- vystyti iždo valdymo procesus, formuluoti funkcinius reikalavimus iždo funkcijos vykdymui reikalingiems įrankiams ir sistemoms;
- vadovauti iždo komandai, skatinti jos augimą bei kompetencijų stiprinimą, vertinti ir teikti pasiūlymus dėl iždo komandos dydžio ir kompetencijų poreikio, užtikrinti komandos integraciją su kitais įmonės padaliniais.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-i) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą ekonomikos, finansų, verslo ar tiksliųjų mokslų srityje (privalumas – profesinės kvalifikacijos, pvz. CFA);
- turi ne mažiau kaip 5 metus patirties dirbant finansų įstaigoje, pageidautina investicijų valdymo, iždo, rizikų ar finansų srityje;
- gerai išmanai iždo valdymo principus, likvidumo planavimą ir valdymą, FTP modelius;
- supranti rinkos rizikų valdymą, finansų rinkas ir finansinius instrumentus;
- gebi įsigilinti į įmonės, klientų, rinkos poreikius ir randi būdus juos atliepti;
- turi puikius komunikacijos ir derybų įgūdžius, gebėjimą dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje;
- pasižymi gebėjimu efektyviai organizuoti komandos darbą, formuluoti tikslus ir savarankiškai priimti sprendimus, įskaitant ir strateginius sprendimus;
- turi nepriekaištingą reputaciją.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje ir kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 5300 Eur iki 8200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. gegužės 23 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Iždo departamento direktorius (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija - Įmonių finansų valdymo skyriuje. Skyriaus vyr.finansininkų komandą sudarys trys vyr.finansininkai. Pagrindinės vyr.finansininko pareigos - prisiimti atsakomybę už kasdienį kelių dukterinių ir/ar susijusių įmonių apskaitos vedimą ir finansinių ataskaitų parengimą.
Pagrindinės atsakomybės:
Priskirtų dukterinių ir susijusių įmonių:
- finansinės apskaitos vykdymas ir kontrolė;
- finansinių atskaitomybių rengimas;
- finansinių bei mokestinių ataskaitų rengimas, teikimas įmonės vadovybei ir valstybinėms institucijoms;
- biudžeto rengimas ir stebėsena.
Dalyvavimas ILTE:
- finansinės apskaitos vykdyme ir kontrolės peržiūroje;
- finansinės atskaitomybės rengime;
- finansinių bei mokestinių ataskaitų rengime, teikime įmonės vadovybei ir valstybinėms institucijoms;
- biudžeto bei ilgalaikės strategijos rengime ir stebėsenoje.
Dalyvavimas įmonių grupės finansinių atskaitomybių audito procesuose, bendradarbiavimas su auditoriais.
Pasiūlymų teikimas dėl įmonių grupės apskaitos procesų optimizavimo, mokesčių politikos taikymo.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą buhalterijos, ekonomikos ar finansų srities išsilavinimą;
- esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę kaip 3 metų aktualią darbo patirtį, dirbdamas (-a) vyr. finansininku (-e) ar atsakingu asmeniu už įmonės apskaitos tvarkymą;
- išmanai tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus, nuolat domiesi naujovėmis;
- turi puikius darbo su Microsoft Excel įgūdžius;
- puiku, jei turi darbo su Navision, Doclogix programomis įgūdžių;
- esi nepriekaištingos reputacijos.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3300 Eur iki 3800 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 23 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyriausiasis finansininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Finansinių rizikų valdymo skyriuje.
Pagrindinės atsakomybės:
- įmonės veikloje naudojamų modelių periodinė peržiūra ir validavimas, rekomendacijų dėl modelių tobulinimo teikimas ir inicijavimas;
- bendradarbiavimas su ILTE IT komanda diegiant naujus ar tobulinant esamus modelius bei vystant automatizuotus rizikos vertinimo ir valdymo sprendimus, taip pat užtikrinant modeliuose naudojamų duomenų kaupimą, prieinamumą bei kokybę;
- rizikos vertinimo komponenčių diegimas kituose įmonės veikloje naudojamuose modeliuose.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį ar jam prilyginamą išsilavinimą (pageidautina – tiksliųjų mokslų);
- esi susipažinęs (-usi) su finansinio ar rizikos modelio technine dokumentacija, gebi suprasti jo veikimo principus, įvertinti privalumus ir trūkumus bei pateikti išvadą dėl pritaikomumo;
- esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę kaip 2 metų modelių kūrimo ir (ar) validavimo darbo patirtį (privalumas – kredito, kapitalo ar likvidumo rizikos srityje);
- ne žemesniu kaip B2 lygiu moki anglų kalbą;
- gebi sisteminti ir analizuoti didelės apimties duomenų kiekius, dirbti su duomenų apdorojimo ir (ar) statistinio modeliavimo programomis (Python, R ir pan.) ar programuoti jomis;
- IFRS9 išmanymas bei patirtis kredito rizikos valdymo modelių srityje būtų privalumas.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3000 Eur iki 3800 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki birželio 13 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Analitikas (-ė) – modeliuotojas (-a)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija - Veiklos rizikų valdymo skyriuje
Pagrindinės atsakomybės:
- Benrovės veiklos rizikų valdymas;
- periodinio rizikos vertinimo proceso stebėjimas, duomenų apie prisiimamą riziką kaupimas, sisteminimas ir analizavimas;
- Bendrovės veiklos tęstinumo plano rengimo koordinavimas ir atnaujinimas, duomenų apie prisiimamą riziką kaupimas, sisteminimas ir analizavimas;
- Bendrovės procesų veiklos poveikio analizė, kritinių procesų veiklos tęstinumo planų rengimas ir testavimas;
- kritinių veiklos tęstinumo situacijų simuliavimas ir ataskaitų rengimas;
- Bendrovės veiklos tęstinumo proceso sąsajos su rizikų valdymo procesu užtikrinimas ir veiklos tęstinumo krypties nustatymas kritinių procesų savininkams;
- periodinių ir metinių veiklos tęstinumo plano ataskaitų rengimas ir pristatymas Bendrovės valdybai, komitetams;
- vidinių mokymų rengimas ir darbuotojų konsultavimas veiklos tęstinumo klausimais.
Tikimės, kad Tu:
- esi nepriekaištingos reputacijos;
- esi kupinas (-a) idėjų ir noriai jomis daliniesi;
- mėgsti dirbti komandoje ir siekti bendrų tikslų;
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turi ne mažesnę kaip 2 metų įmonių veiklos tęstinumo valdymo patirtį didelėje įmonėje;
- turi žinių/patirties diegiant gerąją tarptautinę praktiką atitinkančias veiklos tęstinumo procedūras;
- išmanai rizikų valdymo procesą ir tarptautinių rizikos valdymo standartų ISO 31000 ir COSO ERM (angl. Committee of Sponsoring Organisations of the Treadway Commission Enterprise Risk Management) reikalavimus (būtų privalumas);
- privalumu laikysime, jei turi patirties rengiant ir kontroliuojant veiklos tęstinumo planus ir turi IT sistemų saugos praktinės patirties;
- pasižymi labai geromis lietuvių kalbos žiniomis ir ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B2) lygiu moki anglų kalbą;
- gebi struktūruotai mąstyti, analizuoti ir sisteminti informaciją.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2750 Eur iki 3600 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki birželio 13 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyresnysis veiklos rizikų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Atsakomybės:
- atlikti klientų verslo ir finansinės būklės analizę, analizuoti ir prognozuoti klientų finansinius rezultatus, nustatant klientų kreditingumą ir reitingą;
- bendradarbiaujant su finansavimo projektų vadovais ruošti teikimo dokumentus ir pristatyti projektus sprendimą priimančiam organui;
- atlikti išsamią rinkos analizę bei konkurencinės aplinkos palyginimą;
- atlikti periodinį klientų monitoringą;
- pasidalinti patirtimi ir įžvalgomis su kolegomis.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą ekonomikos arba finansų srityje;
- puikiai išmanai verslo kreditavimo principus bei įmonių veiklos ir finansinę analizę;
- turi ne mažiau kaip 2 metus praktinio darbo verslo vertinimo arba finansų srityje;
- turi įmonės pinigų srautų modeliavimo patirties;
- pasižymis tipriais analitiniais įgūdžiais, sugebi kritiškai mąstyti, esi atidus (-i) detalėms;
- esi dėmesingas klientams, jų poreikiams;
- nori dirbti komandoje, gebi aiškiai ir argumentuotai dėstyti mintis;
- turi gerus darbo Microsoft Office įgūdžius;
- puikiai moki anglų kalbą.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti hibridiniu darbo modeliu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3500 Eur iki 5200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 22 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyriausiasis kreditų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Atsakomybės:
- atlikti klientų verslo ir finansinės būklės analizę, analizuoti ir prognozuoti klientų finansinius rezultatus, nustatant klientų kreditingumą ir reitingą;
- bendradarbiaujant su finansavimo projektų vadovais ruošti teikimo dokumentus ir pristatyti projektus sprendimą priimančiam organui;
- atlikti periodinį klientų monitoringą.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą ekonomikos arba finansų srityje;
- supranti verslo kreditavimo principus bei įmonių veiklos ir finansinę analizę;
- turi bent 1 metų praktinio darbo verslo vertinimo arba finansų srityje (įmonės piniginių srautų modeliavimo patirtis būtų privalumas);
- turi gerus analitinius įgūdžius, sugebi kritiškai mąstyti, esi atidus (-i) detalėms;
- pasižymi dėmesingumu klientams ir jų poreikiams;
- nori dirbti komandoje, gebi aiškiai ir argumentuotai dėstyti mintis;
- turi gerus darbo Microsoft Office įgūdžius.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2300 Eur iki 3300 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 22 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Kreditų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Procesų ir projektų valdymo srityje
Pagrindinės atsakomybės:
- organizacijoje įgyvendinamų svarbių skaitmenizacijos, paslaugų vystymo, atitikties ir kt. projektų ir iniciatyvų planavimas ir valdymas;
- vesti projektus per visą jų gyvavimo ciklą (inicijavimas, planavimas, vykdymas, užbaigimas);
- projekto biudžeto, grafiko, apimties, dokumentacijos, komunikacijos, žmogiškųjų resursų, rizikų, suinteresuotųjų šalių valdymas pagal gerąsias projektų valdymo praktikas ir metodologijas;
- aktyvi komunikacija su programos/projekto suinteresuotomis pusėmis;
- projektų eigos ir rezultatų pristatymas vadovybei ir projektų dalyviams;
- pagalba nustatant ir vystant projektų valdymo standartus, kolegų konsultavimas, ugdymas projektų valdymo klausimais;
- įsitraukimas į PMO funkcijos vystymą ir vykdymą organizacijoje.
Tikimės, kad Tu:
- turi daugiau negu 2 metų darbo patirtį projektų valdymo srityje (privalumas – keletoje industrijų ir didesnėse nei 200 darbuotojų organizacijose);
- turi patirties dirbant su IT projektais;
- gebi valdyti kelis projektus vienu metu;
- turi patirties dirbant su projektų valdymo įrankiais ir dokumentacija;
- patirtis dirbant su pokyčių valdymu būtų didelis privalumas;
- patirtis su sistemų diegimo, IT infrastruktūros arba duomenų projektais būtų didelis privalumas;
- turi puikius darbo MS Office įgūdžius;
- pasižymi komunikabilumu, savarankiškumu, analitiniu mąstymus;
- sugebi dirbti komandoje ir spręsti problemas;
- turi geras anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu).
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Nuo 2700 Eur iki 4100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki birželio 14 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Projektų vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Atitikties departamente
Pagrindinės atsakomybės:
- stebėti ir tikrinti Įmonėje vykdomą asmens duomenų tvarkymo veiklą, vertinti atitiktį BDAR ir Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimams;
- rengti ir derinti dokumentus, teisės aktų projektus asmens duomenų apsaugos klausimais, teikti pastabas, pasiūlymus dėl jų tobulinimo;
- dalyvauti kuriant ir įgyvendinant korupcijai atsparios aplinkos, asmens duomenų apsaugos priemones įmonėje;
- didinant darbuotojų sąmoningumą, vykdyti mokymus ir teikti konsultacijas asmens duomenų apsaugos, korupcijos prevencijos, interesų valdymo klausimais
- organizuoti ir vykdyti asmens duomenų apsaugos, korupcijos prevencijos veiklos viešinimo priemones.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį ar jam prilygintą teisės srities išsilavinimą;
- turi bent 2 metų teisinio darbo patirtį (privalumu laikytume asmens duomenų apsaugos bei korupcijos prevencijos srityse);
- esi nepriekaištingos reputacijos;
- esi susipažinęs (-usi) su teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą, korupcijos prevenciją, viešųjų ir privačių interesų derinimą ir moki juos taikyti;
- turi gerus darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžius;
- esi analitinio mąstymo, moki rinkti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
- gerai moki anglų kalbą;
- esi atsakingas (-a) ir orientuotas (-a) į rezultatą, gebi dirbti tiek komandoje, tiek ir individualiai, efektyviai planuojant ir organizuojant savo darbo laiką.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2600 Eur iki 3500 Eur neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 16 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Atitikties teisininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Finansinių rizikų valdymo skyriuje.
Pagrindinės atsakomybės:
- ILTE veikloje naudojamų rizikos vertinimo ir valdymo modelių sistemos kūrimas, palaikymas ir vystymas;
- bendradarbiavimas su rizikos valdymo sprendimų tiekėjais, siekiant parinkti geriausiai įmonės poreikius atitinkančius rizikos vertinimo modelius, jų komponentes ir sprendimų dėl jų diegimo inicijavimas;
- modeliams taikomų techninių reikalavimų rengimas ir atitikimo IFRS9 ir kitiems standartams, Lietuvos banko reikalavimams ir gerajai praktikai užtikrinimas;
- bendradarbiavimas su ILTE IT komanda diegiant naujus ar tobulinant esamus modelius bei vystant automatizuotus rizikos vertinimo ir valdymo sprendimus, taip pat užtikrinant modeliuose naudojamų duomenų kaupimą, prieinamumą bei kokybę;
- rizikos vertinimo komponenčių diegimas kituose įmonės veikloje naudojamuose modeliuose (atidėjinių skaičiavimo, kainodaros nustatymo ir pan.);
- įmonės veikloje naudojamų rizikos bei kainodaros valdymo modelių periodinė peržiūra ir validavimas, rekomendacijų dėl modelių tobulinimo teikimas ir inicijavimas.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį ar jam prilyginamą išsilavinimą (pageidautina – tiksliųjų mokslų);
- esi susipažinęs (-usi) su finansinio ar rizikos modelio technine dokumentacija, gebi suprasti jo veikimo principus, įvertinti privalumus ir trūkumus bei pateikti išvadą dėl pritaikomumo;
- esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę kaip 3 metų modelių kūrimo ir (ar) validavimo darbo patirtį (privalumas – kredito, kapitalo ar likvidumo rizikos srityje);
- ne žemesniu kaip B2 lygiu moki anglų kalbą;
- gebi sisteminti ir analizuoti didelės apimties duomenų kiekius, dirbti su duomenų apdorojimo ir (ar) statistinio modeliavimo programomis (Python, R ir pan.) bei programuoti jomis;
- IFRS9 išmanymas bei patirtis kredito rizikos valdymo modelių srityje būtų privalumas.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 4000 Eur iki 4800 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. birželio 13 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyriausiasis finansinių rizikų analitiko (-ės) – modeliuotojo (-os) / validuotojo (-os)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Finansinių rizikų valdymo skyriuje.
Pagrindinės atsakomybės:
- analizuoti ir stebėti esminius kapitalo rizikos valdymo veiksnius (Capital Adequacy Ratios (CAR), Liquidity Coverage Ratio (LCR); Net Stable Funding Ratio (NSFR); Risk-Weighted Assets (RWA);
- užtikrinti ILTE veiklos atitikimą reguliaciniams (Basel III , ECB ir Lietuvos banko) reikalavimams;
- skatinti pažangių rizikos vertinimo modelių kūrimą, siekiant pagerinti finansinių rodiklių prognozavimą ir streso testų scenarijų analizę;
- teikti strategines įžvalgas ir rekomendacijas vadovybei;
- bendradarbiauti su ILTE modeliavimo bei IT komandomis diegiant naujus ar tobulinant esamus modelius bei vystant automatizuotus rizikos vertinimo ir valdymo sprendimus, taip pat užtikrinant modeliuose naudojamų duomenų kaupimą, prieinamumą bei kokybę.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį ar jam prilyginamą išsilavinimą (pageidautina – ekonomikos, finansų, ekonometrijos ar kitų tiksliųjų mokslų);
- esi susipažinęs (-usi) su kapitalo rizikos reguliavimo principais bei valdymo veiksniais ir esi pritaikęs juos savo darbinėje veikloje;
- esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį kapitalo rizikų valdymo srityje;
- ne žemesniu kaip B2 lygiu moki anglų kalbą;
- gebi sisteminti ir analizuoti didelės apimties duomenų kiekius, teikti įžvalgas;
- Basel III ir kitų ECB ir LB reikalavimų išmanymas bei patirtis kapitalo rizikos valdymo modelių srityje būtų privalumas.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3000 Eur iki 3800 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. birželio 13 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Finansinių rizikų analitiko (-ės) – kapitalo rizikų valdymo srityje“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija - Veiklos plėtros tarnybos, Verslo plėtros departamente.
Srities vadovo (-ės) atsakomybės bus susijusios su ILTE strategiškai svarbių veiklos plėtros iniciatyvų atradimu ir jų įgyvendinimu vienoje iš šių sričių:
- ILTE veiklos finansavimas ir lėšų pritraukimas rinkoje;
- tarptautinių finansavimo iniciatyvų įgyvendinimas;
- naujų finansavimo sričių ir (ar) fondų identifikavimas, įvertinimas ir siūlymai dėl jų įgyvendinimo.
Pagrindinės atsakomybės:
- Finansavimo pritraukimas:
- didinti ILTE pritraukto (pasiskolinto) finansavimo apimtis;
- analizuoti įvairias finansavimo galimybes ir alternatyvas;
- teikti pasiūlymus tiesioginiam vadovui dėl lėšų pritraukimo;
- pagal priskirtą atsakomybę įgyvendinti strateginius ILTE projektus, susijusius su lėšų pritraukimo didinimu.
- Naujų finansavimo sričių ir (ar) fondų paieška:
- teikti pasiūlymus dėl naujų fondų ir finansinių priemonių, kuriomis ILTE galėtų prisidėti prie kapitalo rinkos vystymosi arba finansavimo rinkos trūkumų padengimo.
Tarptautinės finansavimo iniciatyvos: - siūlyti ir įgyvendinti įvairias tarptautines finansavimo iniciatyvas, tokias kaip vystomasis finansavimas, diasporos investicijų pritraukimas ir kitos;
- dalyvauti tarptautinėse veiklose bei bendradarbiavimo projektuose.
- teikti pasiūlymus dėl naujų fondų ir finansinių priemonių, kuriomis ILTE galėtų prisidėti prie kapitalo rinkos vystymosi arba finansavimo rinkos trūkumų padengimo.
- ILTE veiklos vystymo iniciatyvos:
- nuolat domėtis naujovėmis ILTE veiklos srityje;
- dalyvauti ILTE veiklos plėtros projektuose, teikti siūlymus dėl teisės aktų keitimo ir veiklos tobulinimo.
Tikimės, kad Tu:
- turi aukštąjį išsilavinimą finansų, ekonomikos, tarptautinių santykių ar susijusioje srityje;
- turi finansavimo sandorių sudarymo, investicijų pritraukimo patirties arba patirties vertinant skirtingų sektorių plėtros potencialą, poreikius finansavimui;
- pasižymi analitiniu mąstymu ir gebėjimu vertinti skirtingus finansavimo šaltinius;
- labai gerai moki valstybinę ir anglų kalbas;
- turi puikius komunikacijos ir derybų įgūdžius, gebėjimą dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje;
- sugebi valdyti ir koordinuoti keletą projektų tuo pačiu metu;
- sugebi efektyviai planuoti darbą, formuluoti tikslus, savarankiškai priimti sprendimus, analizuoti ir apibendrinti informaciją.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje ir kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3500 Eur iki 5200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. gegužės 23 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Srities vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – IT departamente
Šis iššūkis kaip tik tau, jei nori unikalaus iššūkio sukurti bankinę architektūrą, kuri padėtų:
- skaitmenizuoti klientų aptarnavimo procesus;
- padėtų efektyviai organizuoti organizacijos vidinius procesus (HR, Finansai, IT ir kt.)
- sukurti duomenų architektūrą, kuri leistų priimti sprendimus orientuotus tiek į klientus tiek į darbuotojus.
Pagrindinės atsakomybės:
- didelių informacinių sistemų projektavimas, technologijų parinkimas, kūrimo gairių teikimas;
- esamų sistemų, komponentų, technologijų vertinimas, siekiant nustatyti tobulintinas sritis, optimalius sprendimus bei jų įgyvendinimo koordinavimas;
- įsitraukimas kuriant IT strategiją, priimant strateginius sprendimus, nustatant IS kryptį organizacijoje;
- sprendimo vizijos komunikavimas tiek vidinėms, tiek išorinėms komandoms, užtikrinimas, kad sprendimas atitiktų visų suinteresuotų šalių lūkesčius ir reikalavimus;
- bendradarbiavimas su organizacijos ir tiekėjų komandomis, siekiant užtikrinti aukštą kuriamos sistemos kokybę;
- IS architektūros, užtikrinančios efektyvų ir lankstų debesijos resursų panaudojimą, planavimas ir vystymas;
- komandos kuriamos programinės įrangos priežiūra ir komandos kompetencijų ugdymas;
- techninių sprendimų paieška ir naujausių technologijų taikymas.
Tikimės, kad Tu:
- turi aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą IT srityje;
- pasižymi geru architektūrinių sąvokų, įrankių išmanymu bei gebėjimu juos panaudoti;
- turi ne mažesnę nei 5 metų patirtį IT sistemų kūrime;
- turi patirties IT saugumo ir našumo optimizavimo srityje;
- išmanai IT architektūros modelius (monolitinės, mikroservisų, debesijos ir kt.);
- pasižymi savarankiškumu, atsakingu požiūriu į darbą;
- turi patirties su įvairiomis duomenų bazėmis (Oracle, Postgre SQL ar kt.);
- didelės apimties informacinių sistemų projektavimo ir įgyvendinimo patirtis būtų privalumas;
- turi sistemų modeliavimo standartų (UML) žinias ir modeliavimo įrankių naudojimo patirties.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje ir kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 5000 Eur iki 7300 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. gegužės 16 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „IT architektas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Atsakomybės:
- stebėti ir analizuoti viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų pokyčius, teikti siūlymus dėl pirkimų proceso tobulinimo ILTE bei prisidėti juos įgyvendinant bei rengti naujas bei tobulinti esamas, viešųjų pirkimų procesą reglamentuojančias vidaus tvarkas (pagal poreikį);
- organizuoti ir vykdyti ILTE ir susijusių įmonių supaprastintus ir tarptautinius viešuosius pirkimus vadovaujantis LR viešųjų pirkimų įstatymu ir kitais viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktų reikalavimais ir užtikrinant efektyvų pirkimų procedūrų įforminimą;
- konsultuoti kolegas viešųjų pirkimų klausimais;
- nagrinėti su viešaisiais pirkimais susijusias pretenzijas bei rengti atsakymus į jas;
- rengti metines ir kitas ataskaitas.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-i) aukštąjį universitetinį išsilavinimą (privalumas būtų teisės srityje);
- turi ne mažiau nei 3 metų sėkmingos darbo, susijusios su viešųjų pirkimų vykdymu ar konsultavimu, patirties;
- esi išlaikęs (-i) Viešųjų pirkimų tarnybos žinių patikrinimo egzaminą ir turi galiojantį pirkimų specialisto pažymėjimą;
- pasižymi puikiomis lietuvių kalbos žiniomis ir ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B2) lygiu moki anglų kalbą;
- turi puikius komunikacinius ir derybų vedimo įgūdžius;
- esi nepriekaištingos reputacijos.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2700 Eur iki 4100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. gegužės 23 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „ Viešųjų pirkimų projektų vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Šiuo metu ieškome talentingų bakalauro ir magistro studentų, kurie nori vasarą skirti naujų įgūdžių ir žinių įgijimui.
Mes Tau siūlome:
- Praktiką birželio - rugpjūčio laikotarpiu.
- Pasirinktinai stažuotes įvairiose komandose:
- Tvarumo komandoje: duomenų rinkimas, klasifikavimas, analizė ir įsitraukimas į įvairias tvarumo iniciatyvas arba
- Sutarčių administravimo komandoje: duomenų suvedimas, išmokėjimų tikrinimas ir kitos darbo su klientų duomenimis užduotys arba
- Rinkodaros ir komunikacijos komandoje: pagalba ruošiant tekstus ir vizualus socialiniams tinklams, ILTE naujienlaiškių rengimas arba
- Verslo plėtros komandoje: darbas su duomenimis ir rinkos analitika.
- Mokytis Tave dominančios srities subtilybių ir naudingus kontaktus patyrusių ekspertų srityje.
- Saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus.
- Lanksčias, su studijomis suderinamas, praktikos galimybes.
Tikimės, kad Tu:
- esi paskutinių kursų studentas (-ė) aukštojoje mokykloje;
- pasižymi iniciatyvumu, atsakingumu, kruopštumu ir turi norą nuolatiniam tobulėjimui;
- esi smalsi, bendraujanti ir bendradarbiaujanti asmenybė;
- žinai, kodėl nori įgyti praktikos ILTE komandoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. birželio 6 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Praktika vasarai“ siųsk el. p. cv@ilte.lt ir įvardink komandą, kurioje norėtumei atlikti praktiką. Dėkojame visiems susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – IT departamente
IS infrastruktūros skyriaus vadovas rūpintųsi visos įmonės:
- infrastruktūra;
- IT sistemų ir procesų palaikymu;
- IT sistemų, skirtų vidiniams organizacijos procesams, vystymu ir palaikymu.
Jei nori sukurti modernų ir inovatyvų banką, gal šis iššūkis kaip tik Tau?
Pagrindinės atsakomybės:
- vadovauti IT komandai, planuojant, koordinuojant jos darbą ir įgyvendinant tikslus;
- valdyti IT infrastruktūrą, jos resursus, paslaugų kokybę, našumą ir susijusias rizikas;
- kurti ir įgyvendinti saugios, lanksčios ir patikimos infrastruktūros sprendimus;
- būti atsakingu už IT prieigos teisių strategijos kūrimą ir įgyvendinimą;
- rūpintis IT sistemomis, planuojant jų diegimą, priežiūrą ir pašalinimą;
- teikti II-III lygio IT pagalbą įmonės darbuotojams, taip pat teikti grįžtamąjį ryšį;
- kurti ir įgyvendinti efektyvius organizacijos procesus, naudojant moderniąsias technologijas, tokius kaip incidentų, problemų, pokyčių valdymas;
- su verslo linijų savininkais, išsiaiškinant jų poreikius IT sistemų vystymui ir automatizacijai;
- planuoti, vystyti, diegti ir palaikyti IT sistemas skirtas vidiniams organizacijos procesams, tokiems kaip personalas, operacinės rizikos, įmonės finansai, IT, auditas;
- įsitraukti į IT sistemų vystymui reikalingus viešuosius pirkimus ir kitus procesus, atiduodant techninius reikalavimus reikalingus pirkimui;
- rūpintis vystymo biudžeto planavimu, užtikrinant jo efektyvų panaudojimą ir įgyvendinant verslo poreikius.
Tikimės, kad Tu:
- turi ne mažesnė nei 5 metų vadovavimo patirtį IT/pokyčių skyriams;
- turi patirties finansų, pokyčių valdymo, IT srityse (privalumas);
- išmanai procesus, gebi juos analizuoti, kurti ir įdiegti organizacijoje, tobulinti ir stebėti;
- gebi dirbti su įvairaus lygio suinteresuotais asmenimis;
- gebi paruošti ir pristatyti informaciją verslo ir vadovų komandai;
- didelės apimties informacinių sistemų (transformacijų) projektavimo, analizavimo ir įgyvendinimo patirtis būtų privalumas;
- pasižymi savarankiškumu ir atsakingu požiūriu į darbą.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 4300 Eur iki 6300 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. birželio 13 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „IS infrastruktūros skyriaus vadovas (-ė)“ siųsk el. p. cv@ilte.lt ir įvardink komandą, kurioje norėtumei atlikti praktiką. Dėkojame visiems susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – IT departamente
Duomenų inžinerijos ir analitikos skyriaus vadovas rūpintųsi visos įmonės:
- duomenų strategija ir architektūra;
- planuotų ir įgyvendintų IT projektus, skirtus įmonės transformacijai;
- padėtų verslui rasti inovatyvius sprendimus aptarnaujant ir valdant klientų rizikas.
Jei nori sukurti modernų ir inovatyvų banką, grįsta duomenimis ir inovacijomis, gal šis iššūkis kaip tik Tau?
Pagrindinės atsakomybės:
- vadovauti duomenų inžinerijos ir analitikos skyriui planuojant, koordinuojant jo darbą ir įgyvendinant tikslus;
- kurti ir įgyvendinti įmonės duomenų architektūrą, dalyvaujant transformacijos projektuose;
- planuoti ir įgyvendinti įmonės duomenų strategiją, padedant pastatyti duomenų valdysenos principus bei procesus, organizuoti ir įgyvendinti duomenų saugos sprendimus;
- pastatyti duomenų sandėlį atitinkantį organizacijos poreikius ir saugumo reikalavimus;
- bendradarbiauti su verslo linijų savininkais, (klientų aptarnavimas, verslo plėtra, rizikos) išsiaiškinant jų poreikius duomenų analitikai ir ataskaitoms;
- kurti ir prižiūrėti centralizuotą duomenų valdymo paslaugą, skirtą išoriniams ir vidiniams duomenims gauti, kad būtų užtikrinta kokybė, atsekamumas, savalaikiškumas, patogumas naudoti ir efektyvumas;
- kurti sprendimus automatiniam ataskaitų teikimui prižiūrinčioms institucijoms, įmonės procesams stebėti ir efektyvinti;
- kurti inovatyvius (AI, predictive analytics) technologinius sprendimus, padedančius valdyti klientų rizikas (AML, KYC);
- padėti organizacijai augti, priimant sprendimus grįstus duomenimis, kurti modelius, kurie leistų nuspėti klientų elgseną;
- įsitraukti į IT sistemų vystymui reikalingus viešuosius pirkimus ir kitus procesus, atiduodant techninius reikalavimus reikalingus pirkimui;
- rūpintis vystymo biudžeto planavimu, užtikrinant jo efektyvų panaudojimą įgyvendinant verslo poreikius.
Tikimės, kad Tu:
- turi ne mažesnė nei 5 metų vadovavimo patirtį;
- turi patirties duomenų, finansų, IT srityse (privalumas);
- turi ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį su specializuotomis duomenų analizės programinėmis priemonėmis, kompiuterinėmis programomis (R/SAS/Python ar kt.) ir duomenų vizualizavimo įrankiais (MS Power BI/IBM Cognos/Tableau/QlikView ar kt.);
- turi patirties rašant SQL sintaksę (privalumas);
- išmanai debesijos ir dirbtinio intelekto sprendimus (privalumas);
- gebi dirbti su įvairaus lygio suinteresuotais asmenimis;
- gebi paruošti ir pristatyti informaciją verslo ir vadovų komandai;
- didelės apimties informacinių sistemų (transformacijų) projektavimo, analizavimo ir įgyvendinimo patirtis būtų privalumas;
- pasižymi savarankiškumu ir atsakingu požiūriu į darbą.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 4300 Eur iki 6300 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. birželio 13 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Duomenų inžinerijos ir analitikos skyriaus vadovas (-ė)“ siųsk el. p. cv@ilte.lt ir įvardink komandą, kurioje norėtumei atlikti praktiką. Dėkojame visiems susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – IT departamente
Verslo sistemų vystymo skyriaus vadovas rūpintųsi visos įmonės:
- esamų ir naujų sistemų, skirtų verslo aptarnavimui diegimu, kūrimu bei palaikymu;
- planuotų bei įgyvendintų didelės apimties IT sistemų modernizaciją (transformaciją);
- skaitmenizuotų klientų kelionę.
Jei nori sukurti modernų ir inovatyvų banką, gal šis iššūkis kaip tik Tau?
Pagrindinės atsakomybės:
- vadovauti IT komandai ir planuoti, koordinuoti jos darbą įgyvendinant tikslus;
- užtikrinti darnų, kintančius verslo poreikius atitinkantį, IT sistemų vystymą:
- bendradarbiauti su verslo linijų savininkais (klientų aptarnavimas, verslo plėtra, rizikos);
- identifikuoti sistemų vystymo poreikius;
- pasiūlyti verslo ir klientų poreikius tenkinančius IT sistemų vystymo sprendinius;
- sutarti prioritetus;
- organizuoti savalaikį jų įgyvendinimą;
- derinti prioritetus su suinteresuotomis šalimis ir priimti sprendimus nestandartinėse situacijose;
- diegti gerąsias sistemų vystymo patirtis organizacijoje, tokias kaip reikalavimų rašymas, testavimas, pokyčio įvedimas į organizaciją;
- rūpintis IT sistemomis kartu su architektu, planuojant jų diegimą, priežiūrą ir pašalinimą;
- teikti II-III lygio IT pagalbą įmonės darbuotojams, taip pat teikti grįžtamąjį ryšį;
- vertinti keitimų riziką verslo procesams, planuoti rizikų valdymo ir verslo tęstinumo priemones;
- įsitraukti į IT sistemų vystymui reikalingus viešuosius pirkimus ir kitus procesus, atiduodant techninius reikalavimus reikalingus pirkimui;
- rūpintis vystymo biudžeto planavimu, užtikrinant jo efektyvų panaudojimą, įgyvendinant verslo poreikius;
- koordinuojant IT sistemų vystymo partnerių darbą.
Tikimės, kad Tu:
- turi ne mažesnę nei 5 metų vadovavimo patirtį IT/pokyčių skyriams;
- turi patirties finansų, pokyčių valdymo, IT srityse (privalumas);
- turi gerus verslo reikalavimų ir projektų valdymo įgūdžius, gebi juos analizuoti, kurti ir įdiegti organizacijoje, tobulinti ir stebėti;
- gebi dirbti su įvairaus lygio suinteresuotais asmenimis;
- gebi ruošti ir pristatyti informaciją verslo ir vadovų komandai;
- turi didelės apimties informacinių sistemų (transformacijų) projektavimo, analizavimo ir įgyvendinimo patirties;
- pasižymi savarankiškumu ir atsakingu požiūriu į darbą.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 4300 Eur iki 6300 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. birželio 13 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Verslo sistemų vystymo skyriaus vadovas (-ė)“ siųsk el. p. cv@ilte.lt ir įvardink komandą, kurioje norėtumei atlikti praktiką. Dėkojame visiems susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Siųsdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs sutinkate, kad Jūsų duomenys įmonės duomenų bazėje bus saugomi 12 mėnesių.
Savo sutikimą galėsite bet kada atšaukti kreipdamiesi el. paštu cv@ilte.lt.
Kandidatų konfidencialumą garantuojame.

ILTE atrankos principai
Skaidrumas ir tinkamiausia kompetencija
Darbuotojų atrankos procese siekiame užtikrinti skaidrumą, palankias ir lygias galimybes visiems, pretenduojantiems dirbti ILTE. Tinkamiausiomis kompetencijomis laikome jūsų esamas žinias, įgūdžius, gebėjimus bei potencialą prisitaikyti ir mokytis tai, ko organizacijai reikės ateityje.
Lygios galimybės
Siekiame, kad darbuotojų atrankos procesas būtų objektyvus ir nediskriminuojantis.
Efektyvumas
Atrankos proceso netaikome:
- esant poreikiui priimti darbuotoją terminuotam darbui (kito darbuotojo ligos, atostogų metu ir kitais atvejais) iki 1 m. laikotarpiui;
- jei į tą pačią pareigybę atranka buvo paskelbta prieš 1 m. ar vėliau, ir kandidatus pasirenkame iš šioje atrankoje dalyvavusių pretendentų;
- jei pareigybei keliamus kvalifikacinius reikalavimus atitinka kitose atrankose dalyvavę pretendentai ir tinkamus kandidatus galime atrinkti iš buvusių atrankų (vykusių prieš 1 m. ar vėliau).
Vidinės karjeros skatinimas
Jeigu išorės ir vidaus kandidatai buvo įvertinti vienodai, prioritetą teikiame vidaus kandidatui.
Kandidato atrankos kelionė
Kviečiame susipažinti, kaip vyksta ILTE atrankos, kad galėtum geriau joms pasiruošti ir žinotum, ko gali tikėtis.