Karjera
Prisijunk prie komandos, kurios darbas kuria vertę visai šaliai.
Kartu sieksime įgyvendinti strateginius pažangos tikslus, siūlydami įvairius finansavimo sprendimus, padėsime klientams realizuoti jų veiklos planus ir vystyti naujas idėjas, ieškosime kelių skatinti tvarų šalies ūkio vystymąsi, didinti ekonomikos atsparumą ir finansavimo prieinamumą.
Dirbdami darbus, vadovaujamės mūsų įmonės vertybėmis, kurios yra: kūrybiškas smalsumas, pasverta drąsa ir bendrystė įvairovėje. Todėl ieškome kūrybiškų ir atvirų naujovėms, prisiimančių atsakomybę ir drąsiai darančių sprendimus bei tolerantiškų ir randančių bendrystę įvairovėje darbuotojų.

Mes rūpinamės savo darbuotojais
Sveikatingumas, sveikatos priežiūra
- Savanoriškasis sveikatos draudimas
- Skiepai nuo gripo
- Draudimas nuo nelaimingų atsitikimų
- 100 % darbo užmokestis už pirmas dvi ligos dienas
- Emocinės sveikatos programa Mindletic
Darbo ir šeiminių įsipareigojimų balansas
- Galimybė pasirinkti darbo laiko pradžią ir pabaigą
- Galimybė dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje
- Motyvavimas reikšmingomis progomis
- Papildomos atostogų dienos
Pozityvi darbo aplinka
Šiuo metu į savo komandą ieškome:
Pozicija - Įmonių finansų valdymo skyriuje
Pagrindinės atsakomybės:
- finansinės ir mokestinės apskaitos tvarkymas;
- apskaitos operacijų registravimas apskaitos sistemoje;
- ILTE, dukterinių ir susijusių įmonių finansinių atskaitomybių rengimas;
- dalyvavimas ILTE, dukterinių ir susijusių įmonių finansinių atskaitomybių audito procesuose;
- ILTE, dukterinių ir susijusių įmonių biudžetų rengimas, stebėsena ir kontrolė;
- finansinių duomenų rengimas ir teikimas, ataskaitų rengimas, pinigų srautų prognozių rengimas;
- apskaitos procesų tobulinimas, efektyvinimas ir automatizavimas.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą buhalterijos, ekonomikos ar finansų srities išsilavinimą;
- esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę kaip 3 metų aktualią darbo patirtį, dirbdamas (-a) vyr. finansininku (-e) ar atsakingu asmeniu už įmonės apskaitos tvarkymą;
- išmanai tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus, nuolat domiesi naujovėmis;
- turi puikius darbo su Microsoft Excel įgūdžius;
- puiku, jei turi darbo su Navision, Doclogix programomis įgūdžių;
- esi nepriekaištingos reputacijos.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3300 Eur iki 3800 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki balandžio 25 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyriausiasis finansininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pagrindinės atsakomybės:
- veiklos rizikų proceso valdymas;
- politikų, metodikų, tvarkų, susijusių su rizikų valdymu, rengimas ir atnaujinimas;
- periodinio ILTE rizikos vertinimo proceso koordinavimas;
- duomenų apie prisiimamą riziką kaupimas, sisteminimas ir analizavimas;
- rizikos valdymo priemonių planų įgyvendinimo priežiūra;
- operacinių rizikų registro koordinavimas ir analizė, incidentų fiksavimas, poveikio veiklai vertinimas;
- pasiūlymų dėl įmonės veiklos rizikų valdymo teikimas, atsižvelgiant į identifikuotus galimus rizikos veiksnius;
- darbuotojų konsultavimas ir mokymai operacinės rizikos klausimais;
- dalyvavimas vertinant ir analizuojant garantijų teikimo, teikiamų paskolų, lėšų investavimo ir kitas finansines bei veiklos rizikas..
Tikimės, kad Tu:
- esi kupinas (-a) idėjų ir noriai jomis daliniesi;
- mėgsti dirbti komandoje ir siekti bendrų tikslų;
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turi ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį diegiant, koordinuojant, įgyvendinant rizikų valdymo sistemos priemones (darbas finansų įstaigoje būtų privalumas);
- išmanai rizikų valdymo procesą ir tarptautinių rizikos valdymo standartų ISO 31000 ir COSO ERM (angl. Committee of Sponsoring Organisations of the Treadway Commission Enterprise Risk Management) reikalavimus (privalumas);
- pasižymi labai geromis lietuvių kalbos žiniomis ir ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B2) lygiu moki anglų kalbą..
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2750 EUR iki 3600 EUR, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki balandžio 4 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyresnysis veiklos rizikų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Kokios užduotys tavęs laukia:
- verslo subjektų ir jų vykdomų projektų rizikų vertinimas;
- priimtinos rizikos nustatymas bei išvadų dėl projekto įvykdymo, finansinio atsiperkamumo bei jo atitikimo kreditavimo veiklą reglamentuojantiems teisės aktams teikimas;
- dokumentų, susijusių su kreditavimo veikla, rengimas;
- Lietuvos veiklos sektorių ir rinkų pokyčių bei tendencijų analizavimas;
- informacijos apie ILTE kreditavimo priemones ir finansavimo sąlygas teikimas klientams;
- dalyvavimas rengiant ir keičiant skyriuje administruojamų priemonių aprašus, procedūrų vadovus ir kitus dokumentus;
- kreditavimo projektų duomenų kaupimas, analizė ir sisteminimas;
- dalyvavimas projektų rizikos vertinimo, kreditavimo ir informacinių sistemų tobulinimo procese.
Tikimės, kad tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- išmanai verslo kreditavimo principus bei įmonių veiklos ir finansinę analizę;
- turi praktinio darbo finansų įstaigoje (verslo klientų finansavimo vertinimo srityje);
- turi gerus darbo Microsoft Office įgūdžius;
- pasižymi labai geromis lietuvių ir anglų kalbos žiniomis;
- puiku, jei turi darbo su Navision, Doclogix programomis įgūdžių.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę unikalioje įmonėje, valdančioje plačiausią finansinių priemonių paketą ir investuojančioje į verslo projektus, kuriančius pridėtinę vertę visai šaliai;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties finansinių priemonių ekspertų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2700 Eur iki 3500 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki balandžio 4 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Finansavimo projekto vadovo (-ės)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija - Veiklos rizikų valdymo skyriuje
Pagrindinės atsakomybės:
- Bendrovės operacinio lygmens veiklos tęstinumo plano rengimo koordinavimas ir atnaujinimas;
- Bendrovės procesų veiklos poveikio analizė, kritinių procesų veiklos tęstinumo planų rengimas ir testavimas;
- kritinių veiklos tęstinumo situacijų simuliavimas (tęstinės stalo pratybos) ir ataskaitų rengimas;
- Bendrovės veiklos tęstinumo proceso sąsajos su rizikų valdymo procesu užtikrinimas ir veiklos tęstinumo krypties nustatymas kritinių procesų savininkams;
- periodinių ir metinių veiklos tęstinumo plano ataskaitų rengimas ir pristatymas Bendrovės valdybai ir komitetams;
- vidinių mokymų rengimas ir darbuotojų konsultavimas veiklos tęstinumo klausimais.
Tikimės, kad Tu:
- esi nepriekaištingos reputacijos;
- esi kupinas (-a) idėjų ir noriai jomis daliniesi;
- mėgsti dirbti komandoje ir siekti bendrų tikslų;
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turi ne mažesnę kaip 2 metų įmonių veiklos tęstinumo valdymo patirtį didelėje įmonėje;
- turi žinių ir patirties diegiant gerąją tarptautinę praktiką atitinkančias veiklos tęstinumo procedūras;
- išmanai rizikų valdymo procesą ir tarptautinių rizikos valdymo standartų ISO 31000 ir COSO ERM (angl. Committee of Sponsoring Organisations of the Treadway Commission Enterprise Risk Management) reikalavimus (privalumas);
- privalumu laikysime, jei turi patirties rengiant ir kontroliuojant veiklos tęstinumo planus ir turi IT sistemų saugos praktinės patirties;
- pasižymi labai geromis lietuvių kalbos žiniomis ir ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B2) lygiu moki anglų kalbą;
- gebi struktūruotai mąstyti, analizuoti ir sisteminti informaciją.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlant plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2750 Eur iki 3600 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki balandžio 4 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Veiklos tęstinumo koordinarorius (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Atsakomybės:
- atlikti klientų verslo ir finansinės būklės analizę, analizuoti ir prognozuoti klientų finansinius rezultatus, nustatant klientų kreditingumą ir reitingą;
- bendradarbiaujant su finansavimo projektų vadovais ruošti teikimo dokumentus ir pristatyti projektus sprendimą priimančiam organui;
- atlikti išsamią rinkos analizę bei konkurencinės aplinkos palyginimą;
- atlikti periodinį klientų monitoringą;
- pasidalinti patirtimi ir įžvalgomis su kolegomis.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą ekonomikos arba finansų srityje;
- puikiai išmanai verslo kreditavimo principus bei įmonių veiklos ir finansinę analizę;
- turi ne mažiau kaip 2 metus praktinio darbo verslo vertinimo arba finansų srityje;
- turi įmonės pinigų srautų modeliavimo patirties;
- pasižymis tipriais analitiniais įgūdžiais, sugebi kritiškai mąstyti, esi atidus (-i) detalėms;
- esi dėmesingas klientams, jų poreikiams;
- nori dirbti komandoje, gebi aiškiai ir argumentuotai dėstyti mintis;
- turi gerus darbo Microsoft Office įgūdžius;
- puikiai moki anglų kalbą.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti hibridiniu darbo modeliu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3500 Eur iki 5200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki balandžio 12 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyriausiasis kreditų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Atsakomybės:
- atlikti klientų verslo ir finansinės būklės analizę, analizuoti ir prognozuoti klientų finansinius rezultatus, nustatant klientų kreditingumą ir reitingą;
- bendradarbiaujant su finansavimo projektų vadovais ruošti teikimo dokumentus ir pristatyti projektus sprendimą priimančiam organui;
- atlikti periodinį klientų monitoringą.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą ekonomikos arba finansų srityje;
- supranti verslo kreditavimo principus bei įmonių veiklos ir finansinę analizę;
- turi bent 1 metų praktinio darbo verslo vertinimo arba finansų srityje (įmonės piniginių srautų modeliavimo patirtis būtų privalumas);
- turi gerus analitinius įgūdžius, sugebi kritiškai mąstyti, esi atidus (-i) detalėms;
- pasižymi dėmesingumu klientams ir jų poreikiams;
- nori dirbti komandoje, gebi aiškiai ir argumentuotai dėstyti mintis;
- turi gerus darbo Microsoft Office įgūdžius.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2300 Eur iki 3300 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki balandžio 24 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Kreditų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pagrindinės atsakomybės:
- komunikacija su dideliais klientais, kontakto užmezgimas ir nuolatinis palaikymas;
- didelių investicinių projektų vertinimas (projekto atitikties, projekto rizikos ir kredito rizikos įvertinimas) ir periodinis projektų rizikos atnaujinimas;
- kredito teikimo dokumentų rengimas ir teikimas sprendimo priėmimo organui;
- sklandaus paskolos suteikimo proceso užtikrinimas.
Tikimės, kad Tu:
- esi nepriekaištingos reputacijos;
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turi patirties dirbant su finansavimo produktais ir didelių investicinių projektų vertinimu;
- gebi rinkti, sisteminti, analizuoti didelės apimties informaciją bei aiškiai dėstyti mintis ir pristatyti susistemintą informaciją;
- esi komunikabilus, gebi sėkmingai veikti kompleksiškoje, dinamiškoje aplinkoje, dirbti tiek komandoje, tiek ir individualiai, efektyviai planuoti savo darbo laiką;
- gerai moki anglų kalbą.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2700 Eur iki 5200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki balandžio 18 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Didelių klientų skyriaus projektų vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pagrindinės atsakomybės:
- paskolų lėšų atitikties reikšmingos žalos nedarymo principui vertinimas, rekomendacijų rengimas, darbuotojų ir klientų konsultavimas;
- organizacijos tvarkų rengimas, tobulinimas ir įgyvendinimas;
- analizių ir apžvalgų, susijusių su tvarumu, rengimas;
- tvarumo ataskaitai reikalingų duomenų rinkimas, sisteminimas ir vertinimas;
- prisidėjimas prie tvarumo funkcinės strategijos įgyvendinimo.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą;
- turi darbo patirties tvarumo srityje (reguliavimas, reikalavimų taikymas, tvarumo ataskaitų rengimas, duomenų analizė);
- esi susipažinęs (-i) su pagrindiniais Lietuvos Respublikos ir Europos sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais tvarumo reguliavimą, moki juos taikyti praktikoje;
- pasižymi geromis lietuvių ir anglų kalbos žiniomis;
- moki analizuoti informaciją, turi gairių, rekomendacijų ar metodikų rengimo patirties;
- turi labai gerus bendravimo įgūdžius, esi atviras (-a) naujovėms, moki dirbti su keliomis užduotimis vienu metu, valdyti suinteresuotų šalių lūkesčius;
- turi gerus darbo Microsoft Office įgūdžius.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- saviraiškos laisvę ir galimybę dalintis patirtimi su aukščiausios kompetencijos ekspertų komanda, dirbančia valstybės labui;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2750 Eur iki 4100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki balandžio 14 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Tvarumo analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Atitikties departamente
Pagrindinės atsakomybės:
- stebėti ir tikrinti Įmonėje vykdomą asmens duomenų tvarkymo veiklą, vertinti atitiktį BDAR ir Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimams;
- rengti ir derinti dokumentus, teisės aktų projektus asmens duomenų apsaugos klausimais, teikti pastabas, pasiūlymus dėl jų tobulinimo;
- vertinti su asmens duomenų tvarkymo, korupcijos prevencijos, interesų valdymo sritimis Įmonėje susijusias rizikas ir teikti siūlymus šioms rizikoms suvaldyti;
- tvarkyti ir pildyti Įmonės duomenų tvarkymo veiklos įrašus;
- vykdyti priemones užtikrinant asmens duomenų saugos pažeidimų valdymą;
- dalyvauti kuriant ir įgyvendinant korupcijai atsparios aplinkos priemones Įmonėje;
- atlikti Įmonės kolegialių organų ir darbuotojų viešųjų ir privačių interesų deklaravimo bei viešųjų ir privačių interesų derinimo praktikos kontrolę ir stebėseną;
- didinant darbuotojų sąmoningumą, vykdyti mokymus ir teikti konsultacijas asmens duomenų apsaugos, korupcijos prevencijos, interesų valdymo klausimais.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį ar jam prilygintą teisės srities išsilavinimą;
- turi bent 2 metų patirtį asmens duomenų apsaugos bei korupcijos prevencijos srityse;
- esi nepriekaištingos reputacijos;
- esi susipažinęs (-usi) su teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą, korupcijos prevenciją, viešųjų ir privačių interesų derinimą ir moki juos taikyti;
- turi gerus darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžius;
- esi analitinio mąstymo, moki rinkti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
- gerai moki anglų kalbą;
- pasižymi atsakingumu ir orientacija į rezultatą, gebi dirbti tiek komandoje, tiek ir individualiai, efektyviai planuojant ir organizuojant savo darbo laiką.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2700 Eur iki 3900 Eur neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki balandžio 4 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Atitikties teisininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Rizikos kapitalo produktų skyriuje
Pagrindinės atsakomybės:
- ILTE įgyvendinamų rizikos kapitalo priemonių sąlygų kūrimas ir tobulinimas, susijusių procesų koordinavimas;
- analogiškų kitų šalių nacionalinių plėtros įstaigų gerosios praktikos analizavimas bei jos taikymas ILTE veikloje;
- kvietimų rengimas finansavimo partneriams – rizikos kapitalo fondų valdytojams, per kuriuos įgyvendinamos ILTE rizikos kapitalo priemonės, vadovavimas jų atrankos procesui;
- dalyvavimas rengiant ir keičiant teisės aktus, reglamentuojančius finansinių priemonių įgyvendinimą.
Tikimės, kad Tu:
- aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas finansų, ekonomikos ar panašioje srityje;
- bent 2 metų darbo patirtis finansų įstaigoje ir (ar) ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamas priemones įgyvendinančiose institucijose (patirtis su rizikos kapitalo investicijomis būtų privalumas);
- gebėjimas bendradarbiauti, interpretuoti ir aiškiai komunikuoti sudėtingą informaciją;
- gebėjimas sklandžiai bendrauti raštu ir žodžiu anglų kalba (B2 lygiu).
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę prisidėti prie Lietuvos rizikos kapitalo ekosistemos kūrimo;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis 2750 - 4100 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. balandžio 4 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Rizikos kapitalo produktų projektų vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Ieškome naujo komandos nario, kuris prisijungtų prie „Coinvest Capital“ ir prisidėtų prie ankstyvojo etapo investicijų į perspektyviausius startuolius kartu su verslo angelais ir kitais ko-investuotojais.
UAB „Kofinansavimas“ yra fondų valdymo įmonė, kurios 100% akcijų priklauso nacionaliniam plėtros bankui UAB ILTE. Ji valdo rizikos kapitalo fondą „Coinvest Capital“, turintį 44,3 mln. eurų patikėtojo kapitalo iš viešųjų ES ir Lietuvos Respublikos lėšų, kuris visada koinvestuoja kartu su privačiais rizikos kapitalo fondais, verslo angelais ar kitais investuotojais į startuolių įmones. Iki šiol kartu su partneriais jau investavo 40,3 mln. EUR į 41 pradedančiąją įmonę ir 5 investicijas pardavė.
"Coinvest Capital" plečia veiklą ir kviečia prisijungti investicijų analitiką (-ę).
Naujo kolegos (-ės) laukiantys darbai:
- finansavimo ieškančių startuolių paraiškų analizė bei vertinimas
- medžiagos sprendimų priėmimui bei analitinių ataskaitų rengimas
- portfelio įmonių ir Fondą atstovaujančių privačių investuotojų veiklos stebėsena, bendruomenės telkimas, dalijimasis geriausiomis praktikomis
- Fondo veiklos pristatymas viešoje erdvėje
- kitos užduotys, prisidedančios prie bendros Fondo ir portfelio įmonių bei ko-investuotojų sėkmės.
Idealus (-i) kandidatas (-ė) į analitiko (-ės) poziciją turi:
- analitinio/asistento darbo patirtį
- įgūdžius ir patirtį sparčiai surasti reikšmingus duomenis ir paruošti analitines apžvalgas inovatyviuose sektoriuose
- įgūdžius išgryninti esminę informaciją, formuluoti išvadas ir pasiūlymus sprendimų priėmimui
- finansinio modeliavimo ir analizės patirtį.
Ar idealai egzistuoja gyvenime? Mes nežinome, bet mes ieškome ir auginame. Lygiai taip pat, kaip ieškome būsimų vienaragių tarp startuolių idėjų ir auginame verslo angelams sparnus.
Būtini reikalavimai kandidatui (-ei):
- nepriekaištinga reputacija
- puiki anglų ir lietuvių kalba
- universitetinis bakalauro laipsnis verslo, vadybos, finansų ir pan. srityse.
Vertinama kaip privalumas:
- CFA (Chartered Financial Analyst) vardas arba išlaikyti 1-2 CFA egzamino lygiai
- patirtis dirbant užsienio VC arba PE fonde
- patirtis dirbant sėkmingame sparčiai augančiame pasaulio rinkose startuolyje.
Pareiginis atlyginimas (bruto) - nuo 2 500 EUR per mėnesį. Konkretus atlygis bus siūlomas atsižvelgiant į kandidato patirtį ir įgūdžius. Visi komandos nariai, išdirbę fonde bent 6 mėnesius, taip pat yra draudžiami sveikatos draudimu.
Norinčius prisijungti prie mūsų komandos ir kartu su verslo angelais bei kitais privačiais investuotojais ir rizikos kapitalo fondais investuoti į ankstyvosios stadijos startuolių įmones, garsinančias Lietuvą visame pasaulyje, kviečiame kreiptis į mus nedelsiant. Samdysime iš karto, kai tik rasime tinkamą kandidatą (-ę).
Savo motyvaciją ir gyvenimo aprašymą (CV) prašome pateikti el. paštu info@coinvest.lt.
Informaciją apie Fondą rasite mūsų interneto svetainėje www.coinvest.lt, socialinės medijos paskyrose ir Youtube kanale.
Pozicija - Veiklos plėtros tarnybos, Verslo plėtros departamente.
Srities vadovo (-ės) atsakomybės bus susijusios su ILTE strategiškai svarbių veiklos plėtros iniciatyvų atradimu ir jų įgyvendinimu vienoje iš šių sričių:
- ILTE veiklos finansavimas ir lėšų pritraukimas rinkoje;
- tarptautinių finansavimo iniciatyvų įgyvendinimas;
- naujų finansavimo sričių ir (ar) fondų identifikavimas, įvertinimas ir siūlymai dėl jų įgyvendinimo.
Pagrindinės atsakomybės:
- Finansavimo pritraukimas:
- didinti ILTE pritraukto (pasiskolinto) finansavimo apimtis;
- analizuoti įvairias finansavimo galimybes ir alternatyvas;
- teikti pasiūlymus tiesioginiam vadovui dėl lėšų pritraukimo;
- pagal priskirtą atsakomybę įgyvendinti strateginius ILTE projektus, susijusius su lėšų pritraukimo didinimu.
- Naujų finansavimo sričių ir (ar) fondų paieška:
- teikti pasiūlymus dėl naujų fondų ir finansinių priemonių, kuriomis ILTE galėtų prisidėti prie kapitalo rinkos vystymosi arba finansavimo rinkos trūkumų padengimo.
Tarptautinės finansavimo iniciatyvos: - siūlyti ir įgyvendinti įvairias tarptautines finansavimo iniciatyvas, tokias kaip vystomasis finansavimas, diasporos investicijų pritraukimas ir kitos;
- dalyvauti tarptautinėse veiklose bei bendradarbiavimo projektuose.
- teikti pasiūlymus dėl naujų fondų ir finansinių priemonių, kuriomis ILTE galėtų prisidėti prie kapitalo rinkos vystymosi arba finansavimo rinkos trūkumų padengimo.
- ILTE veiklos vystymo iniciatyvos:
- nuolat domėtis naujovėmis ILTE veiklos srityje;
- dalyvauti ILTE veiklos plėtros projektuose, teikti siūlymus dėl teisės aktų keitimo ir veiklos tobulinimo.
Tikimės, kad Tu:
- turi aukštąjį išsilavinimą finansų, ekonomikos, tarptautinių santykių ar susijusioje srityje;
- turi finansavimo sandorių sudarymo, investicijų pritraukimo patirties arba patirties vertinant skirtingų sektorių plėtros potencialą, poreikius finansavimui;
- pasižymi analitiniu mąstymu ir gebėjimu vertinti skirtingus finansavimo šaltinius;
- labai gerai moki valstybinę ir anglų kalbas;
- turi puikius komunikacijos ir derybų įgūdžius, gebėjimą dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje;
- sugebi valdyti ir koordinuoti keletą projektų tuo pačiu metu;
- sugebi efektyviai planuoti darbą, formuluoti tikslus, savarankiškai priimti sprendimus, analizuoti ir apibendrinti informaciją.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje ir kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3500 Eur iki 5200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. balandžio 25 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Srities vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Siųsdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs sutinkate, kad Jūsų duomenys įmonės duomenų bazėje bus saugomi 12 mėnesių.
Savo sutikimą galėsite bet kada atšaukti kreipdamiesi el. paštu cv@ilte.lt.
Kandidatų konfidencialumą garantuojame.

ILTE atrankos principai
Skaidrumas ir tinkamiausia kompetencija
Darbuotojų atrankos procese siekiame užtikrinti skaidrumą, palankias ir lygias galimybes visiems, pretenduojantiems dirbti ILTE. Tinkamiausiomis kompetencijomis laikome jūsų esamas žinias, įgūdžius, gebėjimus bei potencialą prisitaikyti ir mokytis tai, ko organizacijai reikės ateityje.
Lygios galimybės
Siekiame, kad darbuotojų atrankos procesas būtų objektyvus ir nediskriminuojantis.
Efektyvumas
Atrankos proceso netaikome:
- esant poreikiui priimti darbuotoją terminuotam darbui (kito darbuotojo ligos, atostogų metu ir kitais atvejais) iki 1 m. laikotarpiui;
- jei į tą pačią pareigybę atranka buvo paskelbta prieš 1 m. ar vėliau, ir kandidatus pasirenkame iš šioje atrankoje dalyvavusių pretendentų;
- jei pareigybei keliamus kvalifikacinius reikalavimus atitinka kitose atrankose dalyvavę pretendentai ir tinkamus kandidatus galime atrinkti iš buvusių atrankų (vykusių prieš 1 m. ar vėliau).
Vidinės karjeros skatinimas
Jeigu išorės ir vidaus kandidatai buvo įvertinti vienodai, prioritetą teikiame vidaus kandidatui.
Kandidato atrankos kelionė
Kviečiame susipažinti, kaip vyksta ILTE atrankos, kad galėtum geriau joms pasiruošti ir žinotum, ko gali tikėtis.