Karjera
Skatinti Lietuvos verslo augimą ir konkurencingumą, būnant aktyviu verslo finansavimo partneriu
Pažangiausia ir efektyviausia organizacija, kurios verslo skatinimo sprendimai sukuria reikšmingą vertę šalies ekonomikai
Kūrybiškas smalsumas
Pasverta drąsa
Bendrystė įvairovėje
Mes rūpinamės savo darbuotojais
Sveikatingumas, sveikatos priežiūra
- Savanoriškasis sveikatos draudimas
- Skiepai nuo gripo
- Draudimas nuo nelaimingų atsitikimų
- 100 % darbo užmokestis už pirmas dvi ligos dienas
- Emocinės sveikatos programa Mindletic
Darbo ir šeiminių įsipareigojimų balansas
- Galimybė pasirinkti darbo laiko pradžią ir pabaigą
- Galimybė dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje (ne tik per karantiną)
- Motyvavimas reikšmingomis progomis
- Papildomos atostogų dienos
Pozityvi darbo aplinka
- Tradicijos
- Komandos formavimo renginiai
- Nemokamas automobilių parkavimas
- Vaizdas už milijoną pro biuro langus :)
- Kava, arbata, pienas ir kartas nuo karto atkeliaujančios draugiškų kolegų vaišės :)
Pozicija - Produktų finansų valdymo skyriuje
Pagrindinės atsakomybės:
- pirminių apskaitos dokumentų suvedimas į apskaitos sistemą (Navision);
- apskaitos operacijų registravimas apskaitos sistemoje;
- specialiųjų programų ir (ar) priemonių lėšų pagal vykdomus pavedimus ar projektus ataskaitų rengimas ir teikimas;
- kitos su apskaitos operacijomis susijusios funkcijos.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą buhalterijos, ekonomikos ar finansų srities išsilavinimą;
- esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį, dirbdamas (-a) finansininku (-e);
- turi puikius darbo su Microsoft Excel įgūdžius;
- puiku, jei turi darbo su Navision, Doclogix programomis įgūdžių;
- esi nepriekaištingos reputacijos.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlantį plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti hibridiniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje ir kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 1700 Eur iki 2200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki sausio 31 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Finansininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
UAB „Kofinansavimas“ (toliau – Bendrovė) – UAB ILTE dukterinė įmonė, įsteigta siekiant įgyvendinti rizikos kapitalo priemones, kuri veikia kaip valdymo įmonė ir valdo rizikos kapitalo fondą KŪB „Koinvesticinis fondas“ (toliau – Fondas ir (arba) Coinvest Capital), kuris kartu su privačiais rizikos kapitalo fondais, verslo angelais ir (arba) kitais investuotojais investuoja rizikos kapitalą į ankstyvąsias verslą pradedančias bei verslo plėtrą vykdančias įmones (startuolius).
Plėsdamas savo veiklą, rizikos kapitalo fondas Coinvest Capital siekia atnaujinti ir sustiprinti Fondo investicinių sprendimų priėmimo kompetencijas ir viešos atrankos būdu ieško trijų nepriklausomų Fondo investicinio komiteto narių.
Fondas užtikrina lygias galimybes kandidatams ir siekia atrinkti Fondo investicinio komiteto narius, turinčius tarpusavyje papildančią įvairiapusę ir tarptautinę patirtį rizikos kapitalo investicijų valdyme, ypač verslo angelų investicijų, vėlesnio etapo rizikos ir privataus kapitalo fondų bei startuolių ekosistemų kūrimo ir plėtojimo srityse.
Fondo investicinį komitetą sudarys 3 nariai, renkami ne ilgesnei nei 6 metų kadencijai (šios atrankos metu, įvedant naują narių rotacijos modelį, bus atrenkama po vieną narį atitinkamai 2, 4 ir 6 metų kadencijai, vėliau , kas 2 metus iš naujo atrenkant ir (arba) perrenkant naujai 6 metų kadencijai atitinkamą 1 komiteto narį, kad būtų užtikrinamas Fondo investicinio komiteto kompetencijų aktualumas ir institucinė atmintis bei tęstinumas. Pasibaigus investicinio komiteto nario kadencijai nariams bus taikomas 12 mėnesių „atšalimo“ laikotarpis darbinantis į Fondo portfelio įmones.
Bus siekiama atrinkti tokios sudėties nepriklausomą investicinį komitetą, atsižvelgiant į stipriausias kompetencijas šiose srityse tokioms atitinkamos trukmės kadencijoms:
- 2 metų pirmosios kadencijos narys su darbo vėlesnių investicinių etapų (Series A ir vėliau) rizikos kapitalo fonduose patirtimi;
- 4 metų pirmosios kadencijos narys su tarptautine verslo angelų investicijų patirtimi;
- 6 metų pirmosios kadencijos narys su Lietuvos startuolių ekosistemos išmanymu ir patirtimi.
Kandidatams į nepriklausomus Fondo investicinio komiteto narius bus taikomos privalomos bendrosios ir specialiosios kompetencijos, pagal jas bus vertinami ir atrenkami kandidatai.
Privalomos bendrosios kompetencijos:
- aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas;
- investicijų pritraukimo, atlikimo ir valdymo patirtis;
- nepriekaištinga dalykinė bei asmeninė reputacija;
- puikus anglų kalbos mokėjimas;
- nepriklausomumas.
Papildomos kandidato kompetencijos, į kurias bus atsižvelgta atrankos metu:
- rizikos kapitalo fondų valdymo ir (ar) rizikos kapitalo investavimo patirtis tarptautinėse rinkose, ypač investuojant į pradinės stadijos įmones, einant fondo valdytojo ar vadovaujančiųjų darbuotojų pareigas ir (arba) veikiant kaip verslo angelas;
- finansų valdymo, analizės ir kontrolės, investicinių projektų vertinimo ir įgyvendinimo patirtis;
- aukštųjų technologijų industrijų žinios ir patirtis;
- įmonių strateginio ir korporatyvinio valdymo, darbo kolegialiuose organuose patirtis;
- rizikų valdymo žinios ir patirtis;
- sėkmingų pasitraukimų iš rizikos kapitalo investicijų patirtis.
Atrankoje dalyvaujantys kandidatai turi pateikti šiuos dokumentus anglų kalba:
- gyvenimo aprašymą (CV) (laisva forma);
- motyvacinį laišką, akcentuojant motyvaciją dirbti Fondo investiciniame komitete bei aktualias kompetencijas;
- kandidato į Fondo investicinio komiteto narius interesų ir nepriklausomumo deklaraciją bei sutikimą dėl duomenų tikrinimo (atsisiųsti formą);
- kitus, kandidato nuožiūra, svarbius dokumentus.
Dokumentų pateikimas:
Visus šiame skelbime nurodytus dokumentus prašome siųsti el. paštu: viktorija.trimbel@coinvest.lt, laiško temoje nurodant „Fondo investicinio komiteto nario atranka“.
- Dokumentai turi būti atsiųsti el. paštu ne vėliau kaip iki 2025 m. sausio 19 d. (imtinai).
- Garantuojame visų kandidatų į nepriklausomus Fondo investicinio komiteto narius konfidencialumą.
Kandidatų atrankos būdas:
Kandidatai, kurie pagal pateiktus atrankos dokumentus geriausiai atitinka kvalifikacinius reikalavimus bei Fondo poreikius, bus kviečiami į pokalbį.
Nepriklausomo Fondo investicinio komiteto nario veikla vykdoma pagal civilinę paslaugų sutartį ir nesukuria darbo santykių. Komiteto nariams mokamas mėnesinis fiksuotas 2000 EUR (du tūkstančiai eurų), įskaitant mokėtinus mokesčius, atlygis už darbą. Nepriklausomi Fondo investicinio komiteto nariai yra apdraudžiami D&O (Directors & Officers) draudimu.
Fondo investicinio komiteto narys, veikdamas Fonde, negalės būti susietas jokiais investiciniais, individualaus pobūdžio paslaugų teikimo ar kitokio individualaus pobūdžio sutartiniais, valdymo, kontrolės ar darbo ryšiais su potencialiais Fondo investiciniais partneriais ir (ar) Fondo tiesioginiais bei netiesioginiais investicijų gavėjais.
Išsami informacija apie vykdomą atranką skelbiama interneto svetainėse www.ilte.lt ir www.coinvest.lt.
PAPILDOMA INFORMACIJA APIE FONDĄ IR INVESTICINIO KOMITETO KOMPETENCIJĄ
Fondo investavimo geografija
Fondas investuoja į įmones, kurios:
- yra įsteigtos ir veikia Lietuvos Respublikoje arba kitoje Europos Sąjungos valstybėje narėje, o investicijų nauda teikiama Lietuvos Respublikai, taip pat
- investicijos mokėjimo metu yra įsteigtos ir veikiančios Lietuvos Respublikoje, vėliau – bet kurioje Europos ekonominės erdvės šalyje, Didžiojoje Britanijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose arba Šveicarijos Konfederacijoje, kurios bent vienerius metus po pradinės rizikos finansų investicijos pirmo mokėjimo pervedimo teiks naudą Lietuvos Respublikai.
Fondo investavimo modelis
Fondas visada ko-investuoja, veikdamas kartu su partneriais nuosavo kapitalo ir (arba) kvazi-nuosavo kapitalo (angl. equity and quasi-equity) forma, taikydamas šiuos investavimo modelius:
- unikalus pasaulyje investicinio pelno pasidalijimo su akredituotais privačiais investuotojais modelis; ir (arba)
- vienodomis sąlygomis (angl. pari-passu) modelis.
Pagrindinės Fondo investicinio komiteto veiklos sritys ir funkcijos:
- sprendimai dėl privačių investuotojų akreditacijos ko-investavimui pagal pelno iš investicijos pasidalijimo modelį;
- sprendimai dėl rizikos kapitalo investicijų atlikimo ir (arba) realizavimo bei esminių investicijų sąlygų;
- sprendimai dėl kitų esminių klausimų, susijusių su konkrečia investicija, jos valdymu, akcininko teisių portfelio bendrovėje įgyvendinimu ir pan.;
- reguliarių portfelio įmonių stebėsenos ataskaitų vertinimas;
- siūlymai Fondo veiklos politikų ir panašių veiklos dokumentų projektams;
- kitos Fondo dalyvių sutartyje investiciniam komitetui priskirtos funkcijos.
Medžiagą Fondo investicinio komiteto sprendimams rengia Fondo valdymo įmonės komanda. Esant poreikiui, Fondas pasitelkia nepriklausomus industrijos ir teisės ekspertus potencialių įmonių įvertinimui bei nuodugniam patikrinimui.
Daugiau informacijos apie Fondą rasite www.coinvest.lt.
Klausimus apie atrankos procesą taip pat galite užduoti el. paštu viktorija.trimbel@coinvest.lt ir apibendrinti nuasmeninti klausimai bei atsakymai bus paskelbti atitinkamai papildant šio skelbimo tekstą Fondo interneto svetainėje.
Pozicija – Veiklos plėtros tarnybos Verslo plėtros departamente
Pagrindinės atsakomybės bus susijusios su ekonominių analizių, vertinimų atlikimu:
- atlikti Lietuvos ekonomikos ir atskirų jos sektorių tyrimus dėl finansavimo poreikio ir naujų finansinių priemonių kūrimo;
- rinkti, apdoroti ir pateikti kiekybinius ir kokybinius duomenis, juos interpretuoti ir jų pagrindu pateikti rekomendacijas, reikalingas išorinio finansavimo poreikio stebėsenai ir poveikio vertinimui;
- prisidėti prie ILTE teikiamo finansavimo poveikio vertinimų atlikimo;
- prisidėti prie ILTE ekspertinės komunikacijos viešojoje erdvėje;
- kurti, peržiūrėti ir atnaujinti rinkos tyrimų ar poveikio vertinimo metodikas ir modelius.
Tikimės, kad Tu:
- turi aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turi gerą Lietuvos ekonomikos ir verslo aplinkos išmanymą;
- turi bent 2 metų analitinio darbo patirtį su makroekonominiais ir įmonių lygio statistiniais duomenimis;
- gebi parinkti duomenų surinkimo metodą (pvz.: apklausa, interviu, turinio analizė ir pan.), parengti instrumentą, analizuoti kokybinius duomenis;
- gebi teikti rekomendacijas ir siūlymus dėl ILTE veiklos plėtros, naujų finansinių priemonių sukūrimo;
- moki dirbti kompiuteriu analitinėmis ir duomenų apdorojimo programomis;
- pasižymi gerais anglų kalbos įgūdžiais;
- pasižymi gebėjimu aiškiai dėstyti mintis ir pristatyti susistemintą informaciją.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomas atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti hibridiniu darbo modeliu ir nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis - nuo 2600 EUR iki 3700 EUR, neatskaičius mokesčių.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. sausio 13 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Analitikas - ekonomistas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Finansinių rizikų valdymo skyriuje
PAGRINDINĖS ATSAKOMYBĖS bus susijusios su skyriaus komandos formavimu ir darbo organizavimu bei šių procesų sklandžiu įgyvendinimu:
- kapitalo rizikos apetito diegimo ir valdymo politikos formavimu bei limitų nustatymu;
- likvidumo rizikos apetito diegimo ir valdymo politikos formavimu bei limitų nustatymu;
- ILTE finansinių rizikų valdymui naudojamų modelių sukūrimu ar adaptavimu ILTE valdymo poreikiams bei jų kokybės užtikrinimu;
- finansinių priemonių portfelio kokybės vertinimu, nuostolingumo, garantijų ir kitų limitų kontrole;
- tikėtinų kredito nuostolių ir atidėjinių normų apskaičiavimu (PD, LGD, EAD);
- finansinių rizikų valdymo ataskaitų teikimu.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turi ne mažesnę kaip 3 metų praktinio darbo finansų rizikos valdymo srityje patirtį;
- turi ne mažesnę kaip 2 metų sėkmingo vadovavimo padaliniui, darbo grupei ir (ar) projekto komandai patirtį;
- išmanai kreditavimo principus ir žinai kaip taikyti LR ir (ar) ES teisės aktus, reglamentuojančius finansų rizikos valdymo sritį;
- pasižymi kiekybinės, statistinės – ekonometrinės analizės gebėjimais;
- puikiai išmanai finansų rinkos, viešojo ir privataus sektorių finansinius instrumentus ir priemones;
- turi investicijų portfelio ir (ar) investicijų portfelio rizikų valdymo patirties;
- patirtis bendraujant ir atstovaujant įmonės interesus finansų įstaigų priežiūros institucijose, auditą atliekančiose įmonėse ir (ar) kitose suinteresuotose šalyse būtų privalumas;
- pasižymi gebėjimu efektyviai organizuoti komandos darbą, formuluoti tikslus ir savarankiškai priimti sprendimus;
- moki sklandžiai dėstyti mintis ir pristatyti susistemintą informaciją lietuvių ir anglų kalbomis.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančioje plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje ir kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis - nuo 4200 Eur iki 6500 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. sausio 31 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Skyriaus vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Siųsdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs sutinkate, kad Jūsų duomenys įmonės duomenų bazėje bus saugomi 12 mėnesių. Savo sutikimą galėsite bet kada atšaukti kreipdamiesi el. paštu cv@ilte.lt.
Kandidatų konfidencialumą garantuojame.