Karjera
Skatinti Lietuvos verslo augimą ir konkurencingumą, būnant aktyviu verslo finansavimo partneriu
Pažangiausia ir efektyviausia organizacija, kurios verslo skatinimo sprendimai sukuria reikšmingą vertę šalies ekonomikai
Profesionalumas
Bendradarbiavimas
Atsakomybė
Kūrybiškumas
Mes rūpinamės savo darbuotojais
Sveikatingumas, sveikatos priežiūra
- Savanoriškasis sveikatos draudimas
- Skiepai nuo gripo
- Draudimas nuo nelaimingų atsitikimų
- 100 % darbo užmokestis už pirmas dvi ligos dienas
- Emocinės sveikatos programa Mindletic
Darbo ir šeiminių įsipareigojimų balansas
- Galimybė pasirinkti darbo laiko pradžią ir pabaigą
- Galimybė dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje (ne tik per karantiną)
- Motyvavimas reikšmingomis progomis
- Papildomos atostogų dienos
Pozityvi darbo aplinka
- Tradicijos
- Komandos formavimo renginiai
- Nemokamas automobilių parkavimas
- Vaizdas už milijoną pro biuro langus :)
- Kava, arbata, pienas ir kartas nuo karto atkeliaujančios draugiškų kolegų vaišės :)
Šiuo metu į savo komandą ieškome:
Atranką vykdo partneriai | RIZIKOS KAPITALO PRODUKTŲ SKYRIAUS PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS) |
Pozicija – Probleminių aktyvų valdymo departamente
Pagrindinės atsakomybės:
- vykdyti skolos pranešimų siuntimą, rengti atsakymus į klientų užklausas ar paklausimus;
- nustatyta tvarka atlikti skambučius dėl įsiskolinimo grąžinimo;
- inicijuoti ir teikti pasiūlymus dėl galimo skolininko finansinių įsipareigojimų restruktūrizavimo ar sutarčių nutraukimo;
- nustatyta tvarka rengti sprendimus dėl sutarčių sąlygų pakeitimo, juos administruoti ir prižiūrėti, kaip vykdomi įsipareigojimai pagal pertvarkytas sutartis;
- rengti vėlavimų ataskaitas;
- reguliariai atnaujinti duomenis sistemose.
Tikimės, kad Tu:
- esi nepriekaištingos reputacijos;
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turi skolų administravimo patirties;
- moki rinkti, sisteminti, analizuoti didelės apimties informaciją;
- išmanai dokumentų ir teisės aktų rengimo taisykles;
- gebi dirbti tiek komandoje, tiek ir individualiai, efektyviai planuojant ir organizuojant savo darbo laiką.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 1800 Eur iki 2300 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki rugsėjo 30 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Skolų administravimo vadybininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Probleminių aktyvų valdymo departamente
Pagrindinės atsakomybės:
- Siunčiamų dokumentų (priminimų, pretenzijų, pranešimų dėl sutarčių nutraukimo, susitarimų) rengimas ir derinimas;
- ieškinių dėl skolos priteisimo, prašymų, kitų teisminių dokumentų, taip pat kreditorinių reikalavimų nemokumo bylose, pranešimų antstoliams dėl vykdomųjų bylų rengimas;
- atstovavimas nemokumo procesuose, bankroto ir restruktūrizavimo bylose;
- atstovavimas santykiuose su išorės partneriais skolų išieškojimo klausimais;
- atstovavimas santykiuose su finansų tarpininkais skolų perdavimo klausimais;
- sprendimų probleminių aktyvų išieškojimo klausimais rengimas;
- siūlymų probleminių aktyvų išieškojimo klausimais teikimas įmonės valdymo organams pagal patvirtintus įgaliojimus.
Tikimės, kad Tu:
- esi nepriekaištingos reputacijos;
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį teisės srities išsilavinimą;
- turi darbo įmonių finansavimo priemonių (paskolų, garantijų, lizingo ir kt.) administravimo srityje ir (ar) probleminių aktyvų išieškojimo srityje;
- turi labai gerus darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžius;
- esi analitinio mąstymo, moki rinkti, sisteminti ir analizuoti informaciją;
- išmanai dokumentų rengimo taisykles;
- ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B1) lygiu moki anglų kalbą;
- puiku, jei turi darbo su Navision, Doclogix programomis įgūdžių.
- gebi dirbti tiek komandoje, tiek ir individualiai, efektyviai planuojant ir organizuojant savo darbo laiką.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2600 Eur iki 3400 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki rugsėjo 30 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Teisininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Finansinių rizikų valdymo skyriuje
Pagrindinės atsakomybės:
- Kredito rizikos valdymą reglamentuojančių vidaus teisės aktų ir procesų vystymas ir priežiūra;
- Standartinių rizikos sąlygų projektų finansavimui rengimas, įgyvendinimo kontrolė;
- Finansavimo siūlymų kokybės peržiūra, atitikimo kreditavimo tvarkoms ir nustatytam rizikos apetitui vertinimas, rizikų identifikavimas, riziką ribojančių priemonių siūlymas, nuomonės teikimas kredito komitetui;
- Kreditavimo sprendimų priėmimas suteiktų įgaliojimų ribose;
- Paskesnė kreditavimo sprendimų kokybės analizė, išvadų ir apibendrinimų teikimas;
- Dalyvavimas vystant kredito rizikos vertinimo modelius su vidaus ir išorės komandomis;
- Verslo ir kitų padalinių konsultavimas kreditavimo tvarkų taikymo klausimais.
Tikimės, kad Tu:
- esi nepriekaištingos reputacijos;
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį ar jam prilyginamą išsilavinimą;
- esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę, kaip 5 metų patirtį priimant / siūlant verslo kreditavimo sprendimus;
- puikiai analizuoji įmonių verslo planus ir finansinės atskaitomybės dokumentus;
- pastebi esmines rizikas ir gebi struktūruotai pasiūlyti priemones joms valdyti;
- stebi ekonomikos vystymosi tendencijas ir gali laiku patarti dėl rizikos apetito koregavimo;
- ne žemesniu kaip B2 lygiu moki anglų kalbą.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3500 Eur iki 4600 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki rugsėjo 27 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyresnysis kredito pareigūnas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Klientų analizės departamente
Pagrindinės atsakomybės:
- rengsi rekomendacijas ir konsultuosi darbuotojus produktų administravimo klausimais;
- rinksi ir sisteminsi poreikius dėl administruojamų produktų tobulinimo, bendradarbiausi su kitais INVEGOS padaliniais, siekiant užtikrinti sklandų produktų kūrimo ir tobulinimo procesą;
- siekiant įvertinti klientų projektus, bendradarbiausi su trečiosiomis šalimis, pasitelkiant ir išorinių ekspertų pagalbą;
- rengsi priskirtų veiklos sričių dokumentus;
- rinksi ir sisteminsi poreikius, susijusius su veikloje naudojamų informacinių sistemų (IS) tobulinimu, formuluosi siūlymus ir sprendinius dėl IS tobulinimo, koordinuosi naujų IS funkcionalumų įgyvendinimą ir darbuotojų apmokymą.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- išmanai kreditavimo principus ir turi ne mažiau kaip 3 metus praktinio darbo finansų įstaigoje (klientų kreditavimo srityje) patirties;
- darbo patirtis ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamas priemones įgyvendinančiose institucijose būtų privalumas;
- esi atidus (-i) detalėms, bet tuo pačių turi platų požiūrį į organizacijos veiklą;
- moki sklandžiai dėstyti mintis raštu, moki sisteminti ir aprašyti procesus;
- turi labai gerus bendravimo įgūdžius, esi atviras (-a) naujovėms, moki dirbti su keliomis užduotimis vienu metu, valdyti suinteresuotų šalių lūkesčius;
- turi gerus darbo Microsoft Office įgūdžius;
- pasižymi labai geromis lietuvių ir anglų kalbos žiniomis.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti hibridiniu darbo modeliu ir nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2500 Eur iki 3800 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki rugsėjo 27 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Veiklos analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pagrindinės atsakomybės:
- Reikšmingos žalos nedarymo principo vertinimas, rekomendacijų rengimas, darbuotojų ir klientų konsultavimas;
- analizių ir apžvalgų, susijusių su tvariaisiais tvarumu, rengimas;
- tvarumo ataskaitai reikalingų duomenų rinkimas, sisteminimas ir pateikimas;
- informacijos apie su tvarumu susijusį reguliavimą, taikomus reikalavimus ir standartus rengimas ir kolegų konsultavimas;
- duomenų, susijusių su tvarumu rinkimas, analizė, vertinimas;
- prisidėjimas prie tvarumo funkcinės strategijos įgyvendinimo.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą;
- turi darbo patirties tvarumo srityje (reguliavimas, reikalavimų taikymas, tvarumo ataskaitų rengimas, duomenų analizė);
- esi susipažinęs(-i) su pagrindiniais Lietuvos Respublikos ir Europos sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais tvarumo reguliavimą, moki juos taikyti praktikoje;
- pasižymi labai geromis lietuvių ir anglų kalbos žiniomis;
- moki analizuoti informaciją, turi gairių, rekomendacijų ar metodikų rengimo patirties;
- turi labai gerus bendravimo įgūdžius, esi atviras (-a) naujovėms, moki dirbti su keliomis užduotimis vienu metu, valdyti suinteresuotų šalių lūkesčius;
- turi gerus darbo Microsoft Office įgūdžius.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2600 Eur iki 3400 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki rugsėjo 9 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Tvarumo analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Atitikties valdymo skyriuje
Pagrindinės atsakomybės:
- Tyrimų, susijusių su tarptautinėmis sankcijomis, atlikimas ir vertinimas;
- Pranešimų apie tarptautinių sankcijų tikrinimo rezultatus ar pažeidimus teikimas;
- Aktualių su tarptautinėmis sankcijomis (ES, OFAC ir kt.) susijusių teisės aktų, gairių, rekomendacijų analizė ir įgyvendinimas;
- Vidaus kontrolės procedūrų tarptautinių sankcijų įgyvendinimo srityje rengimas, peržiūra;
- Su tarptautinių sankcijų įgyvendinimu susijusių procesų tobulinimas, tinkamas dokumentavimas, įgyvendinimo užtikrinimas;
- Įmonės veiklos tarptautinių sankcijų atitikties rizikos indentifikavimas, vertinimas ir riziką mažinančių veiksmų nustatymas;
- Darbuotojų mokymas ir konsultavimas tarptautinių sankcijų įgyvendinimo klausimais, dalyvavimas ir įsitraukimas į kitus padalinio projektus.
Tikimės, kad Tu:
- turi ne mažesnę nei 2 metų darbo patirtį dirbant pinigų plovimo ir teroristų finansavimo tyrimų srityje arba tarptautinių sankcijų srityje;
- išmanai tarptautinių standartų bei teisės aktų, reglamentuojančių pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevenciją ir tarptautinių sankcijų įgyvendinimą, reikalavimus;
- turi gerus analitinius įgūdžius, gebi atlikti analizę, teikti išvadas bei pasiūlymus, turi gerus pristatymo įgūdžius;
- turi puikius bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, savarankiškumas, iniciatyvumas;
- skaitai, supranti ir dirbi anglų kalba.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2596 Eur iki 3894 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki rugsėjo 30 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo rizikų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Siųsdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs sutinkate, kad Jūsų duomenys įmonės duomenų bazėje bus saugomi 12 mėnesių. Savo sutikimą galėsite bet kada atšaukti kreipdamiesi el. paštu cv@ilte.lt.
Kandidatų konfidencialumą garantuojame.