*alt_site_homepage_image* *alt_site_co_fund_image*
lt
en

Karjera

Prisijunk prie komandos, kurios darbas kuria vertę visai šaliai. 

Kartu sieksime įgyvendinti strateginius pažangos tikslus, siūlydami įvairius finansavimo sprendimus, padėsime klientams realizuoti jų veiklos planus ir vystyti naujas idėjas, ieškosime kelių skatinti tvarų šalies ūkio vystymąsi, didinti ekonomikos atsparumą ir finansavimo prieinamumą.

Dirbdami darbus, vadovaujamės mūsų įmonės vertybėmis, kurios yra: kūrybiškas smalsumas, pasverta drąsa ir bendrystė įvairovėje. Todėl ieškome kūrybiškų ir atvirų naujovėms, prisiimančių atsakomybę ir drąsiai darančių sprendimus bei tolerantiškų ir randančių bendrystę įvairovėje darbuotojų.

Žiūrėti darbo pasiūlymus

Karjera

Mes rūpinamės savo darbuotojais

Sveikatingumas, sveikatos priežiūra

  • Savanoriškasis sveikatos draudimas
  • Skiepai nuo gripo
  • Draudimas nuo nelaimingų atsitikimų
  • 100 % darbo užmokestis už pirmas dvi ligos dienas
  • Emocinės sveikatos programa Mindletic

Darbo ir šeiminių įsipareigojimų balansas

  • Galimybė pasirinkti darbo laiko pradžią ir pabaigą
  • Galimybė dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje 
  • Motyvavimas reikšmingomis progomis
  • Papildomos atostogų dienos

Pozityvi darbo aplinka

  • Tradicijos
  • Komandos formavimo renginiai
  • Kava, arbata, pienas ir kartas nuo karto atkeliaujančios draugiškų kolegų vaišės :)

Šiuo metu į savo komandą ieškome:

VEIKLOS ANALITIKO (-ĖS)

Pagrindinės atsakomybės

  • koordinuoti įmonės strateginio planavimo procesą – užtikrinti planavimo ciklų įgyvendinimą, organizuoti suinteresuotų šalių įtraukimą, teikti metodinę pagalbą padaliniams (gairės, šablonai, konsultacijos dėl tikslų, veiklos rodiklių ir planų formavimo);
  • rengti ir atnaujinti strateginius dokumentus vadovaujantis keliamais reikalavimais ir gerosiomis praktikomis – padėti formuluoti tikslus, veiklos kryptis, rodiklius bei jų įgyvendinimo planus;
  • rengti periodines strategijos įgyvendinimo pažangos ataskaitas – analizuoti duomenis, teikti įžvalgas bei siūlyti korekcinius veiksmus;
  • koordinuoti pusmetinio ir metinio veiklos pranešimo rengimą – apjungti kiekybinę ir kokybinę informaciją, bendradarbiauti su padaliniais, užtikrinti duomenų nuoseklumą ir kokybę, nustatyti pranešimo struktūrą;
  • analizuoti veiklos rodiklius ir teikti rekomendacijas, rengti veiklos analitikos ataskaitas – vertinti strateginių KPI dinamiką, atlikti analizę, rengti pasiūlymus sprendimams;
  • prižiūrėti VŠĮ „Valdymo koordinavimo centro“ Gerosios valdysenos procesus – užtikrinti jų nuoseklų veikimą, koordinuoti informacijos surinkimą ir pateikimą institucijoms bei kitoms suinteresuotoms šalims, siūlyti procesų tobulinimus;
  • prisidėti prie organizacijos strateginio valdymo, veiklos analitikos ir raportavimo, bei priskirtų procesų tobulinimo – dalyvauti iniciatyvose, susijusiose su veiklos efektyvumu, skaitmenizavimu ir duomenų valdymo stiprinimu.

Tikimės, kad Tu:

  • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą (ekonomikos, vadybos, viešojo administravimo, verslo analitikos ar panašiose srityse).
  • sėkminga darbo patirtis finansų sektoriuje būtų didelis privalumas;
  • esi sukaupęs(-usi) ne mažesnę kaip 2–3 metų patirtį strateginio planavimo, veiklos analizės, valdymo procesų ar pokyčių valdymo srityse;
  • turi patirties rengiant strateginius dokumentus, veiklos ataskaitas arba koordinuojant jų rengimą;
  • gebi struktūruotai analizuoti tiek kiekybinę, tiek kokybinę informaciją, ją apibendrinti ir aiškiai bei vizualiai pateikti;
  • pasižymi analitiniu ir strateginiu mąstymu – gebi įžvelgti esmines tendencijas ir formuluoti įžvalgas sprendimams;
  • esi savarankiškas, atsakingas ir orientuotas į sprendimų paiešką – gebi planuoti savo darbą ir inicijuoti veiksmus;
  • turi stiprius bendradarbiavimo, komunikacijos ir suinteresuotų šalių valdymo įgūdžius;
  • puikiai moki lietuvių kalbą – aiškiai dėstai mintis raštu ir žodžiu;
  • turi geras anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu);
  • gerai valdai MS Office priemones (Excel, Word, Power Point), darbo su Power BI įgūdžiai būtų privalumas.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis

Mėnesinis darbo užmokestis nuo 2700 Eur iki 4100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugpjūčio 3 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „VEIKLOS ANALITIKAS (-Ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti


VEIKLOS RIZIKŲ ANALITIKAS (-Ė)

Pagrindinės atsakomybės:

  • politikų, metodikų rengimas ir valdymas;
  • periodinio ILTE rizikos vertinimo proceso koordinavimas;
  • duomenų apie prisiimamą riziką kaupimas, sisteminimas ir analizavimas;
  • rizikos valdymo priemonių planų įgyvendinimo priežiūra;
  • operacinių rizikų registro koordinavimas ir analizė, incidentų fiksavimas, poveikio veiklai vertinimas;
  • pasiūlymų dėl įmonės veiklos rizikų valdymo teikimas, atsižvelgiant į identifikuotus galimus rizikos veiksnius;
  • darbuotojų konsultavimas ir mokymai operacinės rizikos klausimais;
  • dalyvavimas vertinant ir analizuojant garantijų teikimo, teikiamų paskolų, lėšų investavimo ir kitas finansines bei veiklos rizikas.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi kupinas (-a) idėjų ir noriai jomis daliniesi;
  • mėgsti dirbti komandoje ir siekti bendrų tikslų;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • turi ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį diegiant, koordinuojant, įgyvendinant rizikų valdymo sistemos priemones (darbas finansų įstaigoje būtų privalumas);
  • pasižymi labai geromis lietuvių kalbos žiniomis ir ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B2) lygiu moki anglų kalbą;
  • gebi struktūruotai mąstyti, analizuoti ir sisteminti informaciją.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
  • terminuota darbo sutartis su galimybe ją pratęsti.

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2300 EUR iki 3300 EUR, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki liepos 18 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Veiklos rizikų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.

 

Kandidatuoti

 

KANALŲ IR KLIENTŲ PATIRTIES VALDYMO DEPARTAMENTO DIREKTORIAUS (-ĖS)


Pagrindinės atsakomybės

Pagrindinės atsakomybės bus susijusios su departamento komandos darbo organizavimu, sklandžiu procesų užtikrinimu bei profesionalios pagalbos suteikimu klientams ir suinteresuotoms šalims:

  • Kanalų formavimas ir palaikymas, kliento vertės pasiūlymo rengimas ir valdymas;
  • Kliento kelionės formulavimas, stebėsena ir tobulinimas;
  • Klientų patirties stebėsena, jos matavimo metodologijos diegimas ir proaktyvus valdymas;
  • Kliento patirties žemėlapių formavimas, iš surinktos informacijos gautų įžvalgų, efektyvumo pokyčių įdiegimas, siekiant kliento patirties gerinimo;
  • Skambučių centro užduočių kontrolė ir stebėsena (tiek įeinančių, tiek išeinančių skambučių srauto), konsultacijų kokybės ir efektyvumo didinimas;
  • Klientų duomenų bazių analizės organizavimas atsirenkant tikslines klientų imtis naujų finansinių priemonių atžvilgiu ir skambučių klientams organizavimas;
  • Padalinio integracija su kitais klientus aptarnaujančiais padaliniais;
  • Labai aktyvus prisidėjimas prie savitarnos kanalų diegimo ir tobulinimo.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • turi ne mažiau kaip 5 metus patirties dirbant su finansavimo produktais, klientų vertės pasiūlymo formavimu, pardavimais, bei klientų patirties valdymu;
  • pasižymi gebėjimu efektyviai organizuoti komandos darbą, formuluoti tikslus ir savarankiškai priimti sprendimus;
  • gebi įsigilinti į besikeičiančius klientų bei rinkos poreikius ir randi būdus juos atliepti;
  • esi dirbęs su Net promoter score (NPS) ir/arba Customer effort score (CES) metodikomis, galbūt jas kūręs organizacijoje, vystęs ir pritaikęs organizacijos reikmėms;
  • esi proaktyvus, degi noru pasiūlyti geriausias įmanomas paslaugas klientams ir gebi operatyviai reaguoti į grįžtančius iš klientų signalus ir grįžtamąjį ryšį;
  • turi patirties su savitarnos portalų valdymu ir tobulinimu;
  • turi puikias suinteresuotų šalių valdymo kompetencijas, esi komunikabilus ir gebi pasiekti susitarimų su plačiu ratu savo kolegų kituose padaliniuose;
  • gebi sklandžiai dėstyti mintis ir pristatyti susistemintą informaciją lietuvių ir anglų kalbomis;
  • ankstesnė patirtis vadovaujant skambučių centrui būtų privalumas;
  • turi nepriekaištingą reputaciją.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje ir kt.).

Atlygis

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 5500 Eur iki 8200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. liepos 31 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Kanalų ir klientų patirties valdymo departamento direktorius (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti


VYRESNIOJO VEIKLOS RIZIKŲ ANALITIKO (-ĖS)

Pozicija - Veiklos rizikų valdymo skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • Benrovės veiklos rizikų valdymas;
  • periodinio rizikos vertinimo proceso stebėjimas, duomenų apie prisiimamą riziką kaupimas, sisteminimas ir analizavimas;
  • Bendrovės veiklos tęstinumo plano rengimo koordinavimas ir atnaujinimas, duomenų apie prisiimamą riziką kaupimas, sisteminimas ir analizavimas;
  • Bendrovės procesų veiklos poveikio analizė, kritinių procesų veiklos tęstinumo planų rengimas ir testavimas;
  • kritinių veiklos tęstinumo situacijų simuliavimas ir ataskaitų rengimas;
  • Bendrovės veiklos tęstinumo proceso sąsajos su rizikų valdymo procesu užtikrinimas ir veiklos tęstinumo krypties nustatymas kritinių procesų savininkams;
  • periodinių ir metinių veiklos tęstinumo plano ataskaitų rengimas ir pristatymas Bendrovės valdybai, komitetams;
  • vidinių mokymų rengimas ir darbuotojų konsultavimas veiklos tęstinumo klausimais.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi kupinas (-a) idėjų ir noriai jomis daliniesi;
  • mėgsti dirbti komandoje ir siekti bendrų tikslų;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • turi ne mažesnę kaip 2 metų įmonių veiklos tęstinumo valdymo patirtį didelėje įmonėje;
  • turi žinių/patirties diegiant gerąją tarptautinę praktiką atitinkančias veiklos tęstinumo procedūras;
  • išmanai rizikų valdymo procesą ir tarptautinių rizikos valdymo standartų ISO 31000 ir COSO ERM (angl. Committee of Sponsoring Organisations of the Treadway Commission Enterprise Risk Management) reikalavimus (būtų privalumas);
  • privalumu laikysime, jei turi patirties rengiant ir kontroliuojant veiklos tęstinumo planus ir turi IT sistemų saugos praktinės patirties;
  • pasižymi labai geromis lietuvių kalbos žiniomis ir ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B2) lygiu moki anglų kalbą;
  • gebi struktūruotai mąstyti, analizuoti ir sisteminti informaciją.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2750 Eur iki 4100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki liepos 18 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyresnysis veiklos rizikų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

VYRESNIOJO ADMINISTRAVIMO VADYBININKO (-ĖS)

Pagrindinės atsakomybės

  • ILTE įgyvendinamų finansinių priemonių (paskolų, garantijų, rizikos kapitalo fondų ir kt.) administravimas: sutartyse su finansiniais tarpininkais numatytų ataskaitų gavimas ir tikrinimas (lietuvių ir anglų kalbomis), mokėjimo pašaukimų tikrinimas (lietuvių ir anglų kalbomis),  tiesioginių paskolų sutarties sąlygų monitoringas ir kt.;
  • finansinių priemonių grupavimas bei palūkanų ir kt. mokėjimų apskaičiavimas finansų tarpininkams;
  • informacinių sistemų rengimas ar tobulinimas finansinių priemonių duomenų apdorojimui ir analizei, duomenų teikimui užtikrinti;
  • su finansinių priemonių administravimu susijusios dokumentacijos administravimas, vidaus tvarkų rengimas.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą ekonomikos ar finansų srityje;
  • esi sukaupęs ne mažesnę, kaip 1 metų darbo patirtį finansinių priemonių administravimo ar panašioje srityje;
  • esi analitinio mąstymo, moki rinkti, sisteminti ir analizuoti informaciją;
  • turi puikius darbo su Microsoft Excel įgūdžius;
  • turi ne žemesnes kaip B1 lygio anglų kalbos žinias;
  • puiku, jei turi darbo su Navision, Doclogix programomis įgūdžių
  • esi nepriekaištingos reputacijos.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomas atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti hibridiniu darbo modeliu ir nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2400 Eur iki 2800 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki rugpjūčio 2 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyresnysis administravimo vadybininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.

Siųsdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs sutinkate, kad Jūsų duomenys įmonės duomenų bazėje bus saugomi 12 mėnesių. Savo sutikimą galėsite bet kada atšaukti kreipdamiesi el. paštu cv@ilte.lt  Daugiau informacijos apie ILTE asmens duomenų saugojimo politiką rasite čia.


Kandidatuoti

 

VYRIAUSIOJO KREDITŲ ANALITIKO (-ĖS)

Atsakomybės:

  • atlikti klientų verslo ir finansinės būklės analizę, analizuoti ir prognozuoti klientų finansinius rezultatus, nustatant klientų kreditingumą ir reitingą;
  • bendradarbiaujant su finansavimo projektų vadovais ruošti teikimo dokumentus ir pristatyti projektus sprendimą priimančiam organui;
  • atlikti išsamią rinkos analizę bei konkurencinės aplinkos palyginimą;
  • atlikti periodinį klientų monitoringą;
  • pasidalinti patirtimi ir įžvalgomis su kolegomis.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą ekonomikos arba finansų srityje;
  • puikiai išmanai verslo kreditavimo principus bei įmonių veiklos ir finansinę analizę;
  • turi ne mažiau kaip 2 metus praktinio darbo verslo vertinimo arba finansų srityje;
  • turi įmonės pinigų srautų modeliavimo patirties;
  • pasižymis tipriais analitiniais įgūdžiais, sugebi kritiškai mąstyti, esi atidus (-i) detalėms;
  • esi dėmesingas klientams, jų poreikiams;
  • nori dirbti komandoje, gebi aiškiai ir argumentuotai dėstyti mintis;
  • turi gerus darbo Microsoft Office įgūdžius;
  • puikiai moki anglų kalbą.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti hibridiniu darbo modeliu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3500 Eur iki 5200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki liepos 11 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyriausiasis kreditų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

KREDITŲ ANALITIKO (-ĖS)


Atsakomybės:

  • atlikti klientų verslo ir finansinės būklės analizę, analizuoti ir prognozuoti klientų finansinius rezultatus, nustatant klientų kreditingumą ir reitingą;
  • bendradarbiaujant su finansavimo projektų vadovais ruošti teikimo dokumentus ir pristatyti projektus sprendimą priimančiam organui;
  • atlikti periodinį klientų monitoringą.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą ekonomikos arba finansų srityje;
  • supranti verslo kreditavimo principus bei įmonių veiklos ir finansinę analizę;
  • turi bent 1 metų praktinio darbo verslo vertinimo arba finansų srityje (įmonės piniginių srautų modeliavimo patirtis būtų privalumas);
  • turi gerus analitinius įgūdžius, sugebi kritiškai mąstyti, esi atidus (-i) detalėms;
  • pasižymi dėmesingumu klientams ir jų poreikiams;
  • nori dirbti komandoje, gebi aiškiai ir argumentuotai dėstyti mintis;
  • turi gerus darbo Microsoft Office įgūdžius.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2300 Eur iki 3300 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki liepos 11 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Kreditų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

KREDITO PAREIGŪNO (-ĖS) KREDITO RIZIKOS SĄRANGOS SRITYJE

Pozicija – Kredito rizikų valdymo skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • rengsi ir dokumentuosi kredito rizikos valdymą reglamentuojančias vidaus tvarkas ir procesus: kredito rizikos strategiją, kreditavimo politiką, kredito rizikos valdymo tvarką, paskolų monitoringo tvarką, kreditavimo tvarkų įgyvendinimo kontrolės procedūrą, finansavimo sprendimų kokybės peržiūros procedūrą, finansų partnerių ir rizikos kapitalo valdytojų atrankos ir priežiūros tvarkas ir pan.;
  • užtikrinsi, kad kuriami procesai būtų pagrįsti rizikos tolerancijos lygiu ir užtikrintų pakankamą ir optimalų kredito rizikos valdymo lygį visose veiklos srityse;
  • pasitelkdamas kolegų pagalbą bendradarbiausi su atsakingais darbuotojais ir padaliniais, derindamas(-a) naujus procesus ir atsakomybes.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį ar jam prilyginamą išsilavinimą;
  • puikiai išmanai bankų kredito rizikos valdymo sąrangą ir jiems taikomus reikalavimus;
  • turi patirties, rengiant bankų veiklą reglamentuojančias tvarkas (patirtis rengiant kredito rizikos valdymo tvarkas ir procesus būtų privalumas);
  • esi nepriekaištingos reputacijos.

Mes siūlome:

  • visapusišką kolegų įsitraukimą ir pagalbą, supažindinant su esamais kreditavimo ir kredito rizikos valdymo procesais ir tvarkomis;
  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančioje plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • papildomų naudų paketą (lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje ir kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3500 Eur iki 5200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Sudaroma terminuota projektinė darbo sutartis. Darbo užmokestis bus mokamas pagal projekto etapus ir už pasiektą galutinį rezultatą. 

Kandidatuoti kviečiame iki liepos 11 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Kredito pareigūnas (-ė) kredito rizikos sąrangos srityje“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

KREDITO PAREIGŪNO (-ĖS)

Pozicija – Kredito rizikos valdymo skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • standartinių rizikos sąlygų projektų finansavimui rengimas, įgyvendinimo kontrolė;
  • finansavimo siūlymų kokybės peržiūra, atitikimo kreditavimo tvarkoms ir nustatytam rizikos apetitui vertinimas, rizikų identifikavimas, riziką ribojančių priemonių siūlymas, nuomonės teikimas kredito komitetui;
  • paskesnė kreditavimo sprendimų kokybės analizė, išvadų ir apibendrinimų teikimas;
  • verslo ir kitų padalinių konsultavimas kreditavimo tvarkų taikymo klausimais.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį ar jam prilyginamą išsilavinimą;
  • esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę, kaip 3 metų patirtį priimant / siūlant verslo kreditavimo sprendimus;
  • puikiai analizuoji įmonių verslo planus ir finansinės atskaitomybės dokumentus;
  • pastebi esmines rizikas ir gebi struktūruotai pasiūlyti priemones joms valdyti;
  • ne žemesniu kaip B2 lygiu moki anglų kalbą;
  • esi nepriekaištingos reputacijos.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje ir kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2700 Eur iki 4100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki liepos 11 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Kredito pareigūnas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)

Pozicija – Procesų ir projektų valdymo srityje

Pagrindinės atsakomybės:

  • organizacijoje įgyvendinamų svarbių skaitmenizacijos, paslaugų vystymo, atitikties ir kt. projektų ir iniciatyvų planavimas ir valdymas;
  • vesti projektus per visą jų gyvavimo ciklą (inicijavimas, planavimas, vykdymas, užbaigimas);
  • projekto biudžeto, grafiko, apimties, dokumentacijos, komunikacijos, žmogiškųjų resursų, rizikų, suinteresuotųjų šalių valdymas pagal gerąsias projektų valdymo praktikas ir metodologijas;
  • aktyvi komunikacija su programos/projekto suinteresuotomis pusėmis;
  • projektų eigos ir rezultatų pristatymas vadovybei ir projektų dalyviams;
  • pagalba nustatant ir vystant projektų valdymo standartus, kolegų konsultavimas, ugdymas projektų valdymo klausimais;
  • įsitraukimas į PMO funkcijos vystymą ir vykdymą organizacijoje.

Tikimės, kad Tu:

  • turi daugiau negu 2 metų darbo patirtį projektų valdymo srityje (privalumas – keletoje industrijų ir didesnėse nei 200 darbuotojų organizacijose);
  • turi patirties dirbant su IT projektais;
  • gebi valdyti kelis projektus vienu metu;
  • turi patirties dirbant su projektų valdymo įrankiais ir dokumentacija;
  • patirtis dirbant su pokyčių valdymu būtų didelis privalumas;
  • patirtis su sistemų diegimo, IT infrastruktūros arba duomenų projektais būtų didelis privalumas;
  • turi puikius darbo MS Office įgūdžius;
  • pasižymi komunikabilumu, savarankiškumu, analitiniu mąstymus;
  • sugebi dirbti komandoje ir spręsti problemas;
  • turi geras anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu).

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Nuo 2700 Eur iki 4100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki liepos 16 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Projektų vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

ATITIKTIES TEISININKO (-ĖS)

Pozicija – Atitikties departamente

Pagrindinės atsakomybės:

  • stebėti ir tikrinti Įmonėje vykdomą asmens duomenų tvarkymo veiklą, vertinti atitiktį BDAR ir Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimams;
  • rengti ir derinti dokumentus asmens duomenų apsaugos klausimais, teikti pastabas, pasiūlymus dėl jų tobulinimo;
  • dalyvauti kuriant ir įgyvendinant asmens duomenų apsaugos priemones Įmonėje;
  • didinant darbuotojų sąmoningumą, vykdyti mokymus ir teikti konsultacijas asmens duomenų apsaugos klausimais;
  • organizuoti ir vykdyti asmens duomenų apsaugos viešinimo priemones.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį ar jam prilygintą teisės srities išsilavinimą;
  • turi bent 2 metų teisinio darbo patirtį (privalumu laikytume asmens duomenų apsaugos srityje);
  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi susipažinęs (-usi) su teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą ir moki juos taikyti;
  • turi gerus darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžius;
  • esi analitinio mąstymo, moki rinkti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
  • gerai moki anglų kalbą;
  • esi atsakingas (-a) ir orientuotas (-a) į rezultatą, gebi dirbti tiek komandoje, tiek ir individualiai, efektyviai planuojant ir organizuojant savo darbo laiką.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2600 Eur iki 3500 Eur neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki liepos 18 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Atitikties teisininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)

Atsakomybės:

  • stebėti ir analizuoti viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų pokyčius, teikti siūlymus dėl pirkimų proceso tobulinimo ILTE bei prisidėti juos įgyvendinant bei rengti naujas bei tobulinti esamas, viešųjų pirkimų procesą reglamentuojančias vidaus tvarkas (pagal poreikį);
  • organizuoti ir vykdyti ILTE ir susijusių įmonių supaprastintus ir tarptautinius viešuosius pirkimus vadovaujantis LR viešųjų pirkimų įstatymu ir kitais viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktų reikalavimais ir užtikrinant efektyvų pirkimų procedūrų įforminimą;
  • konsultuoti kolegas viešųjų pirkimų klausimais;
  • nagrinėti su viešaisiais pirkimais susijusias pretenzijas bei rengti atsakymus į jas;
  • rengti metines ir kitas ataskaitas.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-i) aukštąjį universitetinį išsilavinimą (privalumas būtų teisės srityje);
  • turi ne mažiau nei 3 metų sėkmingos darbo, susijusios su viešųjų pirkimų vykdymu ar konsultavimu, patirties;
  • esi išlaikęs (-i) Viešųjų pirkimų tarnybos žinių patikrinimo egzaminą ir turi galiojantį pirkimų specialisto pažymėjimą;
  • pasižymi puikiomis lietuvių kalbos žiniomis ir ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B2) lygiu moki anglų kalbą;
  • turi puikius komunikacinius ir derybų vedimo įgūdžius;
  • esi nepriekaištingos reputacijos.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2700 Eur iki 4100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. liepos 31 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „ Viešųjų pirkimų projektų vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

Siųsdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs sutinkate, kad Jūsų duomenys įmonės duomenų bazėje bus saugomi 12 mėnesių.
Savo sutikimą galėsite bet kada atšaukti kreipdamiesi el. paštu cv@ilte.lt.
Kandidatų konfidencialumą garantuojame.

ILTE atrankos principai

ILTE atrankos principai

Skaidrumas ir tinkamiausia kompetencija
Darbuotojų atrankos procese siekiame užtikrinti skaidrumą, palankias ir lygias galimybes visiems, pretenduojantiems dirbti ILTE. Tinkamiausiomis kompetencijomis laikome jūsų esamas žinias, įgūdžius, gebėjimus bei potencialą prisitaikyti ir mokytis tai, ko organizacijai reikės ateityje.

Lygios galimybės
Siekiame, kad darbuotojų atrankos procesas būtų objektyvus ir nediskriminuojantis.

Efektyvumas
Atrankos proceso netaikome:

  • esant poreikiui priimti darbuotoją terminuotam darbui (kito darbuotojo ligos, atostogų metu ir kitais atvejais) iki 1 m. laikotarpiui;
  • jei į tą pačią pareigybę atranka buvo paskelbta prieš 1 m. ar vėliau, ir kandidatus pasirenkame iš šioje atrankoje dalyvavusių pretendentų;
  • jei pareigybei keliamus kvalifikacinius reikalavimus atitinka kitose atrankose dalyvavę pretendentai ir tinkamus kandidatus galime atrinkti iš buvusių atrankų (vykusių prieš 1 m. ar vėliau).

Vidinės karjeros skatinimas
Jeigu išorės ir vidaus kandidatai buvo įvertinti vienodai, prioritetą teikiame vidaus kandidatui.

Kandidato atrankos kelionė

Kviečiame susipažinti, kaip vyksta ILTE atrankos, kad galėtum geriau joms pasiruošti ir žinotum, ko gali tikėtis.

Žaliųjų finansų institutas