Karjera
Prisijunk prie komandos, kurios darbas kuria vertę visai šaliai.
Kartu sieksime įgyvendinti strateginius pažangos tikslus, siūlydami įvairius finansavimo sprendimus, padėsime klientams realizuoti jų veiklos planus ir vystyti naujas idėjas, ieškosime kelių skatinti tvarų šalies ūkio vystymąsi, didinti ekonomikos atsparumą ir finansavimo prieinamumą.
Dirbdami darbus, vadovaujamės mūsų įmonės vertybėmis, kurios yra: kūrybiškas smalsumas, pasverta drąsa ir bendrystė įvairovėje. Todėl ieškome kūrybiškų ir atvirų naujovėms, prisiimančių atsakomybę ir drąsiai darančių sprendimus bei tolerantiškų ir randančių bendrystę įvairovėje darbuotojų.

Mes rūpinamės savo darbuotojais
Sveikatingumas, sveikatos priežiūra
- Savanoriškasis sveikatos draudimas
- Skiepai nuo gripo
- Draudimas nuo nelaimingų atsitikimų
- 100 % darbo užmokestis už pirmas dvi ligos dienas
- Emocinės sveikatos programa Mindletic
Darbo ir šeiminių įsipareigojimų balansas
- Galimybė pasirinkti darbo laiko pradžią ir pabaigą
- Galimybė dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje
- Motyvavimas reikšmingomis progomis
- Papildomos atostogų dienos
Pozityvi darbo aplinka
Šiuo metu į savo komandą ieškome:
Pagrindinės atsakomybės
- komunikacija su dideliais klientais, kontakto užmezgimas ir nuolatinis palaikymas;
- didelių investicinių projektų vertinimas (projekto atitikties, projekto rizikos ir kredito rizikos įvertinimas) ir periodinis projektų rizikos atnaujinimas;
- kredito teikimo dokumentų rengimas ir teikimas sprendimo priėmimo organui;
- sklandaus paskolos suteikimo proceso užtikrinimas.
Tikimės, kad Tu:
-
turi aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
-
turi patirties dirbant su finansavimo produktais ir didelių investicinių projektų vertinimu;
-
gebi rinkti, sisteminti, analizuoti didelės apimties informaciją bei aiškiai dėstyti mintis ir pristatyti susistemintą informaciją;
-
esi komunikabilus, gebi sėkmingai veikti kompleksiškoje, dinamiškoje aplinkoje, dirbti tiek komandoje, tiek ir individualiai, efektyviai planuoti savo darbo laiką;
-
gerai moki anglų kalbą.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2700 Eur iki 5200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugsėjo 3 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „DIDELIŲ KLIENTŲ SKYRIAUS FINANSAVIMO PROJEKTŲ VADOVAS (-Ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pagrindinės atsakomybės
Pagrindinės atsakomybės bus susijusios su departamento komandos darbo organizavimu, sklandžiu procesų užtikrinimu bei profesionalios pagalbos suteikimu klientams ir suinteresuotoms šalims:
- Kanalų formavimas ir palaikymas, kliento vertės pasiūlymo rengimas ir valdymas;
- Kliento kelionės formulavimas, stebėsena ir tobulinimas;
- Klientų patirties stebėsena, jos matavimo metodologijos diegimas ir proaktyvus valdymas;
- Kliento patirties žemėlapių formavimas, iš surinktos informacijos gautų įžvalgų, efektyvumo pokyčių įdiegimas, siekiant kliento patirties gerinimo;
- Skambučių centro užduočių kontrolė ir stebėsena (tiek įeinančių, tiek išeinančių skambučių srauto), konsultacijų kokybės ir efektyvumo didinimas;
- Klientų duomenų bazių analizės organizavimas atsirenkant tikslines klientų imtis naujų finansinių priemonių atžvilgiu ir skambučių klientams organizavimas;
- Padalinio integracija su kitais klientus aptarnaujančiais padaliniais;
- Labai aktyvus prisidėjimas prie savitarnos kanalų diegimo ir tobulinimo.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turi ne mažiau kaip 5 metus patirties dirbant su finansavimo produktais, klientų vertės pasiūlymo formavimu, pardavimais, bei klientų patirties valdymu;
- pasižymi gebėjimu efektyviai organizuoti komandos darbą, formuluoti tikslus ir savarankiškai priimti sprendimus;
- gebi įsigilinti į besikeičiančius klientų bei rinkos poreikius ir randi būdus juos atliepti;
- esi dirbęs su Net promoter score (NPS) ir/arba Customer effort score (CES) metodikomis, galbūt jas kūręs organizacijoje, vystęs ir pritaikęs organizacijos reikmėms;
- esi proaktyvus, degi noru pasiūlyti geriausias įmanomas paslaugas klientams ir gebi operatyviai reaguoti į grįžtančius iš klientų signalus ir grįžtamąjį ryšį;
- turi patirties su savitarnos portalų valdymu ir tobulinimu;
- turi puikias suinteresuotų šalių valdymo kompetencijas, esi komunikabilus ir gebi pasiekti susitarimų su plačiu ratu savo kolegų kituose padaliniuose;
- gebi sklandžiai dėstyti mintis ir pristatyti susistemintą informaciją lietuvių ir anglų kalbomis;
- ankstesnė patirtis vadovaujant skambučių centrui būtų privalumas;
- turi nepriekaištingą reputaciją.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje ir kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 5500 Eur iki 8200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugpjūčio 29 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Kanalų ir klientų patirties valdymo departamento direktorius (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Veiklos sričių plėtros skyriuje
Vyriausiojo fondų vadovo atsakomybės bus susijusios su ILTE strategiškai svarbių veiklos plėtros iniciatyvų atradimu ir jų įgyvendinimu, fondų valdymu.
Pagrindinės atsakomybės
- fondų sutarčių valdymas ir įgyvendinimo priežiūra;
- naujų finansavimo sričių paieška bei esamų vystymas;
- ekonomikos sektorių ir jų raidos tendencijų, aktualijų stebėsena ir analizė, siūlymų dėl investavimo galimybių bei naujų finansinių produktų konkrečiuose sektoriuos teikimas;
- bendradarbiavimas su asignavimų valdytojais fondų įgyvendinimo ir investavimo strategijų klausimais;
- investavimo strategijų rengimas, keitimas ir jų įgyvendinimo priežiūra;
- siūlymų dėl investavimo aplinkos gerinimo teikimas, teisės aktų projektų vertinimas ir iniciatyvos teisės aktų pakeitimams;
- dalyvavimas darbo grupių, komisijų, komitetų veikloje pagal atsakomybių sritis.
Tikimės, kad Tu:
- turi aukštąjį išsilavinimą ekonomikos, finansų, vadybos ar susijusioje srityje;
- supranti Lietuvos ekonomikos struktūrą, sektorių specifiką, domiesi finansų rinkos tendencijomis;
- turi finansinių priemonių ir fondų kūrimo bei valdymo patirties;
- pasižymi analitiniu mąstymu;
- labai gerai moki lietuvių ir anglų kalbas;
- turi puikius komunikacijos ir derybinius įgūdžius, gebi dirbti savarankiškai ir komandoje;
- sugebi efektyviai planuoti darbą, formuluoti tikslus, savarankiškai priimti sprendimus, analizuoti ir apibendrinti informaciją.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje ir kt.).
Atlygis
Nuo 3500 Eur iki 5200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugpjūčio 29 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „VYRIAUSIASIS FONDŲ VADOVAS (-Ė) “ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pagrindinės atsakomybės:
- politikų, metodikų rengimas ir valdymas;
- periodinio ILTE rizikos vertinimo proceso koordinavimas;
- duomenų apie prisiimamą riziką kaupimas, sisteminimas ir analizavimas;
- rizikos valdymo priemonių planų įgyvendinimo priežiūra;
- operacinių rizikų registro koordinavimas ir analizė, incidentų fiksavimas, poveikio veiklai vertinimas;
- pasiūlymų dėl įmonės veiklos rizikų valdymo teikimas, atsižvelgiant į identifikuotus galimus rizikos veiksnius;
- darbuotojų konsultavimas ir mokymai operacinės rizikos klausimais;
- dalyvavimas vertinant ir analizuojant garantijų teikimo, teikiamų paskolų, lėšų investavimo ir kitas finansines bei veiklos rizikas.
Tikimės, kad Tu:
- esi nepriekaištingos reputacijos;
- esi kupinas (-a) idėjų ir noriai jomis daliniesi;
- mėgsti dirbti komandoje ir siekti bendrų tikslų;
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turi ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį diegiant, koordinuojant, įgyvendinant rizikų valdymo sistemos priemones (darbas finansų įstaigoje būtų privalumas);
- pasižymi labai geromis lietuvių kalbos žiniomis ir ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B2) lygiu moki anglų kalbą;
- gebi struktūruotai mąstyti, analizuoti ir sisteminti informaciją.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
- terminuota darbo sutartis su galimybe ją pratęsti.
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2300 EUR iki 3300 EUR, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugpjūčio 29 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Veiklos rizikų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija - Veiklos rizikų valdymo skyriuje
Pagrindinės atsakomybės:
- Bendrovės veiklos rizikų valdymas;
- periodinio rizikos vertinimo proceso stebėjimas, duomenų apie prisiimamą riziką kaupimas, sisteminimas ir analizavimas;
- Bendrovės veiklos tęstinumo plano rengimo koordinavimas ir atnaujinimas, duomenų apie prisiimamą riziką kaupimas, sisteminimas ir analizavimas;
- Bendrovės procesų veiklos poveikio analizė, kritinių procesų veiklos tęstinumo planų rengimas ir testavimas;
- kritinių veiklos tęstinumo situacijų simuliavimas ir ataskaitų rengimas;
- Bendrovės veiklos tęstinumo proceso sąsajos su rizikų valdymo procesu užtikrinimas ir veiklos tęstinumo krypties nustatymas kritinių procesų savininkams;
- periodinių ir metinių veiklos tęstinumo plano ataskaitų rengimas ir pristatymas Bendrovės valdybai, komitetams;
- vidinių mokymų rengimas ir darbuotojų konsultavimas veiklos tęstinumo klausimais.
Tikimės, kad Tu:
- esi nepriekaištingos reputacijos;
- esi kupinas (-a) idėjų ir noriai jomis daliniesi;
- mėgsti dirbti komandoje ir siekti bendrų tikslų;
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turi ne mažesnę kaip 2 metų įmonių veiklos tęstinumo valdymo patirtį didelėje įmonėje;
- turi žinių/patirties diegiant gerąją tarptautinę praktiką atitinkančias veiklos tęstinumo procedūras;
- išmanai rizikų valdymo procesą ir tarptautinių rizikos valdymo standartų ISO 31000 ir COSO ERM (angl. Committee of Sponsoring Organisations of the Treadway Commission Enterprise Risk Management) reikalavimus (būtų privalumas);
- privalumu laikysime, jei turi patirties rengiant ir kontroliuojant veiklos tęstinumo planus ir turi IT sistemų saugos praktinės patirties;
- pasižymi labai geromis lietuvių kalbos žiniomis ir ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B2) lygiu moki anglų kalbą;
- gebi struktūruotai mąstyti, analizuoti ir sisteminti informaciją.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2750 Eur iki 4100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugpjūčio 29 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyresnysis veiklos rizikų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija - Veiklos priežiūros skyriuje
Pagrindinės atsakomybės:
- vidaus kontrolės priemonių taikymo ILTE efektyvumo analizė ir vertinimas, pasiūlymų, rekomendacijų ir konsultacijų dėl vidaus kontrolės efektyvumo didinimo, teikiamų paslaugų kokybės gerinimo, teikimas;
- bendradarbiavimo su audito ir priežiūros institucijomis koordinavimas, tai yra informacijos rinkimas ir pateikimas institucijoms, išvadų ir pastebėjimų derinimas, ILTE gautų rekomendacijų įgyvendinimo priežiūra;
- administruojamų projektų patikrų vykdymas (dokumentinės patikros ir patikros vietose);
- įvairiais lygiais administruojamuose projektuose nustatytų neatitikimų šalinimo koordinavimas, įtariamų bei nustatytų pažeidimų tyrimas, netinkamų finansuoti lėšų susigrąžinimo priežiūra;
- periodinių ir metinių veiklos priežiūros ataskaitų rengimas ir pristatymas valdymo organams, komitetams;
- kolegų konsultavimas vidaus kontrolės efektyvumo, veiklos kokybės užtikrinimo ir prevencijos klausimais.
Tikimės, kad Tu:
- turi aukštąjį išsilavinimą (pageidautina socialinių mokslų);
- esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį vidaus kontrolės, atitikties, audito, rizikos valdymo ar panašioje srityje (privalumu laikytume patirtį finansų sektoriuje);
- esi susipažinęs (-usi) su teisėkūros pagrindais bei teisės aktais, reglamentuojančiais finansų įstaigų veiklą;
- labai gerai moki anglų kalbą;
- esi atsakingas (-a) ir orientuotas (-a) į rezultatą, gebi dirbti tiek komandoje, tiek ir individualiai, efektyviai planuojant ir organizuojant savo darbo laiką;
- esi nepriekaištingos reputacijos.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2700 Eur iki 4100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugsėjo 5 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Veiklos priežiūros rizikų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Klientų atitikties vertinimo skyriuje
Pagrindinės atsakomybės
- kliento pažinimo (KYC) proceso užtikrinimas;
- dalykinių santykių užmezgimo tikslo ir pobūdžio vertinimas;
- periodinis dokumentų, duomenų ir informacijos atnaujinimas;
- kliento nuosavybės ir kontrolės struktūrų analizė;
- veiksnių, kurie gali padidinti pinigų plovimo ir (ar) teroristų finansavimo riziką (AML), identifikavimas ir tinkamas rizikos lygio nustatymas;
- išsamus klientų finansinio elgesio, sandorių ir profilių tikrinimas;
- kliento, kliento atstovo ir naudos gavėjo vertinimas dėl politinio pažeidžiamumo;
- tarptautinių sankcijų ir ribojančių priemonių stebėsena ir taikymas;
- sustiprintas kliento tapatybės nustatymas (EDD);
- skyriaus darbuotojų konsultavimas klientų atitikties klausimais.
Tikimės, kad Tu:
- turi ne mažesnę nei 2 metų darbo patirtį dirbant su pinigų plovimo prevencijos, KYC procesais;
- išmanai pinigų plovimo ir (ar) teroristų finansavimo prevencijos (PPTF) veiklą reglamentuojančius teisės aktus;
- esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turi gerus analitinius įgūdžius, sugebi kritiškai mąstyti, esi atidus (-i) detalėms;
- turi praktinio darbo verslo vertinimo arba finansų srityje patirties;
- turi gerus darbo Microsoft Office įgūdžius;
- gerai moki anglų kalbą.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje ir kt.).
Atlygis
Nuo 2700 Eur iki 4100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugsėjo 19 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Vyresnysis (-ioji) atitikties analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Iždo departamente
Pagrindinės atsakomybės
- valdant įmonės likvidumą: adaptuoti likvidumo valdymo sistemą organizacijos veiklos modeliui - procesus, struktūrą, rodiklius, analizės metodus, atitiktį reguliaciniams reikalavimams, stebėti pinigų pozicijas ir užtikrinti pakankamą įmonės likvidumą;
- užtikrinant reikiamas finansavimosi apimtis: padėti vertinti ir įgyvendinti finansavimo galimybes ir sprendimus;
- nustatant finansinių produktų kainodarą: padėti rengiant ir atnaujinant kainodaros modelį, apibrėžiant atsakomybes, sukurti ir palaikyti palūkanų normų skaičiuokles;
- vykdant iždo analitiką ir stebėseną: rengti su iždo veikla susijusią išsamią finansinę analizę ir ataskaitas, reikalingas tiek iždo veiklos stebėsenai, tiek valdymo sprendimų priėmimui.
Tikimės, kad Tu:
- turi aukštąjį ar jam prilyginamą universitetinį išsilavinimą (ekonomikos, finansų, verslo ar panašiose srityse);
- esi sukaupęs(-usi) ne mažesnę kaip 2 metų patirtį finansų sektoriuje, dirbant su iždo, finansų planavimo ar rizikų valdymo klausimais;
- gerai išmanai likvidumo valdymo principus ir taikomus reguliacinius reikalavimus;
- turi patirties finansinių produktų kainodaros ir vidinio skolinimosi (FTP) kainodaros principų ir modelių taikyme (didelis privalumas);
- pasižymi stipriu analitiniu ir strateginiu mąstymu, gebi vertinti duomenis, identifikuoti rizikas ir teikti argumentuotas įžvalgas;
- esi atsakingas, savarankiškas ir orientuotas į sprendimų paiešką;
- gebi dirbti tiek individualiai, tiek bendradarbiauti su skirtingomis komandomis;
- puikiai moki lietuvių kalbą – aiškiai dėstai mintis raštu ir žodžiu;
- turi geras (ne žemesnio negu B2 lygio) anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu);
- gerai valdai MS Office priemones;
- esi susipažinęs su iždo valdymo sistemomis (privalumas).
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis nuo 3400 Eur iki 5200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugpjūčio 29 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „IIŽDO ANALITIKAS (-Ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Teisės departamente
Pagrindinės atsakomybės
Pagrindinės atsakomybės bus susijusios su Teisės departamento komandai pavestomis korporatyvinės ir įmonių teisės srities funkcijomis ir užduotimis, pagalba vyresniesiems teisininkams, bei profesionalios pagalbos suteikimu visiems suinteresuotiems kolegoms:
- teikti išvadas, teisinę nuomonę dėl su bendrovės veiklos sritimis susijusių valstybės institucijų ir įstaigų parengtų teisės aktų projektų;
- rengti ir derinti bendrovės veiklą reglamentuojančius dokumentus, sutartis, vertinti ir užtikrinti jų atitiktį įstatymams, kitiems teisės aktams;
- dalyvauti sudarytų darbo grupių, atrankų komisijų, komitetų, komisijų veikloje, derybose, susitikimuose, kuriuose atstovaujami bendrovės interesai;
- rengti įvairius atsakymus į raštus, paklausimus, skundus, procesinius dokumentus atsakingoms institucijoms, įstaigoms, klientams;
- teikti konsultacijas kolegoms korporatyvinės teisės, įmonių teisės ir kitais su įmonės veikla susijusiais teisiniais klausimais.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijusi (-ęs) aukštąjį arba jam prilygintą teisinį išsilavinimą;
- turi ne mažesnę kaip 1 metų teisinio darbo patirtį (patirtis finansų sektoriuje, korporatyvinėje ar įmonių teisėje – privalumas);
- pasižymi gebėjimu efektyviai dirbti tiek komandoje, tiek savarankiškai;
- moki analizuoti kompleksines teisines situacijas, ieškoti sprendimų, sklandžiai dėstyti mintis ir pristatyti susistemintą informaciją lietuvių ir anglų kalbomis;
- komunikabilus, dalykiškai ir konstruktyviai bendraujantis.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2200 Eur iki 3300 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugsėjo 18 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Teisininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Teisės departamente
Pagrindinės atsakomybės
Pagrindinės atsakomybės bus susijusios su UAB ILTE ir jos dukterinių įmonių kolegialių valdymo organų sklandaus darbo procesų užtikrinimu bei profesionalios pagalbos suteikimu suinteresuotiems kolegoms:
- organizuoti kolegialių organų efektyvų darbą, įskaitant posėdžių ir jų darbotvarkės derinimą, kviestinių asmenų informavimą, nagrinėtinų klausimų medžiagos pateikimą, kolegialių organų posėdžių eigos fiksavimą ir protokolų rengimą;
- kolegialių organų ir (ar) vadovybės pavedimų ir užduočių atsakingiems UAB ILTE ar jos susijusių įmonių darbuotojams delegavimas, užduočių vykdymo terminų kontrolė ir grįžtamojo ryšio užtikrinimas;
- įvairaus pobūdžio dokumentų, susijusių su korporatyviniu valdymu ir administravimu, rengimas, informacijos rinkimas, analizavimas ir sisteminimas, rekomendacijų ir (ar) pasiūlymų dėl tobulintinų sričių teikimas.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijusi (-ęs) aukštąjį arba jam prilygintą teisinį išsilavinimą (ar esi paskutinio kurso studentė (-as);
- turi ne mažesnę kaip 1 metų teisinio darbo, susijusio su korporatyviniu valdymu, patirtį (privalumas);
- moki sklandžiai dėstyti mintis ir susisteminti informaciją lietuvių ir anglų kalbomis;
- pasižymi gerais organizaciniais ir komunikaciniais įgūdžiais;
- turi gerus dokumentų rengimo ir kompiuterinio raštingumo įgūdžius.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2200 Eur iki 3300 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugsėjo 18 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Teisininkas (-ė)-referentas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Apie poziciją:
Informacinių technologijų saugos vadovas (-ė) bus pavaldaus Rizikų valdymo ir atitikties tarnybos vadovui ir atskaitingas generaliniam direktoriui. Pagrindinės atsakomybės bus susijusios su Atitikties kibernetinio saugumo reikalavimams užtikrinimu ir Informacinių technologijų veiklos tęstinumo užtikrinimu:
Pagrindinės atsakomybės:
- Atitikties kibernetinio saugumo reikalavimams užtikrinimas;
- IT saugos politikų (procedūrų) rengimas, jų laikymosi priežiūra;
- IT rizikų indentifikavimo, vertinimo, stebėsenos, eskalavimo ir tinkamos atskaitomybės užtikrinimas, riziką mažinančių priemonių veiksmingumo analizė;
- IT saugumo incidentų šalinimo ir valdymo priežiūra;
- IT veiklos tęstinumo planų ir jų testavimo priežiūra;
- trečiųjų šalių ICT paslaugų teikėjų rizikos vertinimo, stebėsenos ir atitikties priežiūra;
- kibernetinių grėsmių vertinimo priežiūra;
- IT saugumo testavimo programos priežiūra ir rezultatų vertinimas;
- ICT saugumo ir rizikos ataskaitų rengimas;
- ICT saugumo KRI stebėsena ir analizė;
- kibernetinio saugumo mokymų koordinavimas ir priežiūra.
Tikimės, kad Tu:
- turi aukštąjį (arba jam prilygintiną) išsilavinimą technologijų, tiksliųjų arba fizinių mokslų srityje;
- turi ne mažiau kaip 3 metų sėkmingą patirtį informacinių technologijų, kibernetinio saugumo ar tinklų ir informacinių sistemų srityje;
- turi tarptautiniu mastu pripažįstamą informacijos saugumo kvalifikaciją (CISSP);
- puikiai išmanai Lietuvos Respublikos kibernetinį saugumą reglamentuojančius teisės aktus bei informacijos/kibernetinio saugumo standartus (CIS Controls, ISO 27002, NIST);
- CISM, ISO/IEC 27001 Lead Implementer/Auditor, CISA, ITIL arba kitų atitinkamų informacijos saugumo rinkoje pripažįstamų sertifikatų turėjimas būtų didelis privalumas;
- sugebi paaiškinti saugumo problemas verslo kalba ir daryti įtaką formaliai nepavaldiems darbuotojams;
- vadovavimo patirtis būtų privalumas;
- turi nepriekaištingą reputaciją (kaip ji apibrėžta ILTE Etikos kodekse žr. Veiklą reglamentuojantys dokumentai | ILTE).
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 4200 Eur iki 6300 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugpjūčio 28 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „IT saugos vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Verslo sistemų vystymo skyriuje
Pagrindinės atsakomybės:
- vertinti verslo procesus, numatyti reikalavimus, nustatyti tobulintinas sritis;
- atlikti reikalavimų analizę, dokumentuoti reikalavimus, kurti verslo procesų automatizavimą, braižyti diagramas;
- dalyvauti darbo grupėse organizacijoje, identifikuoti verslo poreikius ir tiekti siūlymus techniniams sprendimams;
- glaudžiai bendradarbiauti su produkto savininku ir IT paslaugas teikiančiomis įmonėmis, siekiant užtikrinti sklandų sisteminių funkcionalumų kūrimo ir diegimo procesą;
- dalyvauti sisteminių funkcionalumų testavime ir užtikrinti jų atitikimą verslo poreikiams, rengti mokomąją medžiagą ir instrukcijas;
- koordinuoti kasdieninius darbo procesus, susijusius su informacinėmis sistemomis, spręsti incidentus, konsultuoti organizacijos darbuotojus.
Tikimės, kad Tu:
- turi ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį IT sistemų analizės srityje ar verslo procesų/poreikių vertinime;
- turi aukštąjį (ar jam prilygintiną) išsilavinimą (informacinių technologijų, matematikos, ekonomikos, finansų, verslo ar panašiose srityse);
- sugebi rinkti ir analizuoti verslo poreikius bei tiksliai juos aprašyti;
- pasižymi analitiniu mąstymu, komunikabilumu ir savarankiškumu;
- gebi efektyviai bendradarbiauti su skirtingais organizacijos lygmenimis ir suinteresuotomis šalimis – nuo IT specialistų iki teisininkų ar vadovybės;
- gali atlikti daugybę skirtingų užduočių, pozityviai ir smalsiai žiūrėti į bet kokius iššūkius;
- turi geras anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu).
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2700 Eur iki 4100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugsėjo 5 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „IT Sistemų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
UAB ILTE - vienintelis Lietuvoje nacionalinis plėtros bankas, kurio misija yra skatinti šalies ekonomikos augimą ir konkurencingumą, būnant aktyviu finansavimo partneriu. Siekiame būti pažangiausia ir efektyviausia organizacija, kurios finansavimo sprendimai sukurs reikšmingą vertę Lietuvos ekonomikai. Siekdami užsibrėžtų tikslų, norime toliau stiprinti dėmesį verslo ir viešojo sektoriaus klientams, jų aptarnavimo kokybei ir finansavimo sprendimų tobulinimui, kad jie puikiai atlieptų klientų finansavimosi poreikius.
Kviečiame prisidėti prie reikšmingo organizacijos pokyčio – kurkime Nacionalinį plėtros banką kartu. Ieškome IT projekto vadovo (-ės), kuris (-i) prisijungtų prie mūsų Projektų valdymo komandos ir taptų svarbia Pokyčio programos dalimi. Tavęs laukia išskirtinė galimybė įgyvendinti reikšmingą pokytį – prisidėti prie ILTE virsmo į tikrą nacionalinį plėtros banką, kuris atvers naujas finansavimo galimybes ir prisidės prie Lietuvos ekonomikos konkurencingumo bei pažangos. Tai - strategiškai svarbių iniciatyvų programa, turėsianti ilgalaikį poveikį visai šaliai. Jei ieškai prasmingo darbo, reikšmingo masto projektų ir tikrų iššūkių - kviečiame jungtis. Tavo patirtis, kompetencijos ir lyderystė gali tapti esminiu varikliu šiam istoriniam pokyčiui įgyvendinti.
Pagrindinės atsakomybės:
- sėkmingai valdyti priskirtus projektus ir komandas, užtikrinant iškeltų tikslų įgyvendinimą;
- kontroliuoti biudžetą, terminus bei apimtį, siekiant sukurti aukštos kokybės produktą;
- taikyti gerąsias projektų valdymo praktikas (PMBOK/SCRUM/AGILE), atsižvelgiant į projektų pobūdį ir situaciją, bei teikti pasiūlymus dėl jų tobulinimo;
- planuoti projekto veiklas, įskaitant, bet neapsiribojant, duomenų migracijomis, testavimu, pokyčių valdymu organizacijoje;
- nustatyti prioritetus, didžiausią dėmesį skiriant svarbiausioms projekto veikloms;
- identifikuoti priklausomybes su kitais vykdomais projektais, analizuoti sąsajas tarp skirtingų technologijų ir verslo poreikių;
- proaktyviai reaguoti į iškylančias problemas ir rizikas, sutelkiant dėmesį į sprendimų paiešką ir jų įgyvendinimą;
- valdyti suinteresuotų šalių lūkesčius ir užtikrinti savalaikę bei aiškią komunikaciją;
- sekti projektų gairių (angl. milestones) ir rezultatų (angl. deliverables) progresą, rengti reguliarias ataskaitas;
- užtikrinti tinkamą projektų dokumentacijos valdymą (šablonų naudojimas, dokumentų saugojimas, prieigos teisės ir pan.).
Tikimės, kad Tu:
- turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą (ekonomikos, finansų, verslo, informacinių sistemų ar panašiose srityse);
- turi ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį projektų valdyme;
- turi patirties dalyvaujant programose ir IT sistemų migracijos procesuose;
- turi patirties finansų, pokyčių valdymo, IT srityse;
- gebi demonstruoti lyderystę kuriant pozityvią, pasitikėjimu grįstą bendradarbiavimo kultūrą, skatinančią maksimalų komandos narių įsitraukimą;
- gebi efektyviai bendradarbiauti su skirtingais organizacijos lygmenimis ir suinteresuotomis šalimis;
- gebi rengti ir pristatyti informaciją verslo atstovams bei vadovų komandai;
- pasižymi savarankiškumu, atsakingu požiūriu į darbą ir orientacija į kokybišką rezultatą;
- gerai valdai MS Office priemones.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3500 Eur iki 5200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugsėjo 19 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „IT projektų vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Tiesioginių skolinių produktų ir dotacijų skyriuje
Pagrindinės atsakomybės:
- tiesiogiai įgyvendinamų finansinių priemonių ir dotacinių priemonių kūrimas, jų kūrimo ir tobulinimo procesų valdymas, susijusių dokumentų rengimas ir keitimas, priemonių įgyvendinimo koordinavimas;
- gerosios praktikos, susijusios su priemonėmis, analizavimas ir jos taikymas ILTE veikloje;
- dalyvavimas rengiant ir keičiant teisės aktus, reglamentuojančius priemonių administravimą ir finansavimą;
- ILTE veiklos ir teikiamų paslaugų pristatymas renginiuose, dalyvavimas sudarytų darbo grupių, komitetų, komisijų veikloje, derybose ir susitikimuose, kuriuose atstovaujami ILTE interesai.
Tikimės, kad Tu:
- turi bent 1 metų darbo patirtį finansų įstaigoje ir (ar) ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamas priemones įgyvendinančiose institucijose;
- pasižymi gebėjimu sėkmingai inicijuoti, planuoti, vykdyti, stebėti ir užbaigti projektus, užtikrinant, kad jie atitiktų iš anksto nustatytus tikslus, apimtį, laiką, sąnaudas ir kokybės standartus;
- gebi lengvai prisitaikyti prie naujų situacijų, iššūkių ir aplinkos bei nuolat mokytis;
- pasižymi gebėjimu analizuoti informaciją, spręsti problemas ir priimti pagrįstus sprendimus;
- turi puikius bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, pasižymi savarankiškumu, iniciatyvumu;
- labai gerai skaitai, supranti ir dirbi anglų kalba.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2700 iki 4100 Eur bruto. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugsėjo 5 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Projektų vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Informacinių sistemų infrastruktūros skyriuje
Apie poziciją:
Ieškome patyrusio Atlassian sprendimų automatizavimo inžinieriaus, kuris būtų atsakingas už JIRA Service Management ir kitų Atlassian įrankių strateginį vystymą organizacijoje. Ši pozicija skirta tam, kuris ne tik įgyvendina techninius sprendimus, bet ir formuoja platformos viziją, bendradarbiauja su veiklos komandomis bei užtikrina, kad įrankiai atlieptų veiklos poreikius.
Pagrindinės atsakomybės:
- Atlassian įrankių (JIRA, JSM, Confluence) architektūros formavimas ir vystymas;
- verslo procesų analizė ir jų perkėlimas į JIRA aplinką;
- sprendimų projektavimas, darbo srautų kūrimas, automatizavimas, SLA valdymas;
- platformos vystymo gairių kūrimas, gerųjų praktikų diegimas;
- konsultavimas Atlassian įrankių naudojimo klausimais;
- integracijų su kitomis sistemomis planavimas ir įgyvendinimas (REST API, ScriptRunner ir kt.);
- bendradarbiavimas su IT, veiklos ir produktų komandomis.
Tikimės, kad Tu:
- turi ne mažesnę nei 3 metų patirtį konfigūruojant Atlassian aplinką;
- turi patirties kuriant ir valdant sudėtingus darbo srautus, automatizacijas, SLA, prieigos teisių schemas;
- sugebi analizuoti verslo poreikius ir juos paversti techniniais sprendimais;
- supranti apie ITIL procesus ir jų taikymą praktikoje;
- turi patirties dirbant Agile aplinkoje;
- pasižymi gebėjimu dirbti savarankiškai priimti sprendimus ir prisiimti atsakomybę už rezultatą;
- EazyBI, Exalate žinios ir Atlassian sertifikatai būtų privalumas.
Mes siūlome:
- galimybę formuoti Atlassian platformos naudojimo strategiją organizacijoje;
- prisidėti prie verslo procesų skaitmenizavimo ir optimizavimo;
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2700 Eur iki 4100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugpjūčio 29 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Atlassian automatizavimo inžinierius (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pasiruošęs(-usi) naujam karjeros etapui, kuriame tavo darbas būtų reikšmingas Lietuvos ateičiai?
Aš esu Dainius Laukis ir ieškau smalsaus, iniciatyvaus žmogaus, pasiruošusio formuoti duomenų analitikos ateitį ILTE. Prisijunk prie mūsų komandos misijos – nuo nulio kurti modernią duomenų platformą, kuri būtų lengvai plečiama, komponentinė bei integrali su kitomis sistemomis ir užtikrintų greitą, patikimą ir verslui vertingą įžvalgų generavimą.
Kaip duomenų platformos inžinierius (-ė), tu būsi atsakingas už duomenų sandėlio ir analitinės infrastruktūros projektavimą, kūrimą ir įgyvendinimą. Tavo vaidmuo bus esminis diegiant naujas platformos galimybes ir pergalvojant esamus procesus, kad padėtum ILTE tapti duomenimis grįsta organizacija.
Pozicija – Duomenų inžinerijos ir analitikos skyriuje.
Pagrindinės atsakomybės:
- Projektuoti ir plėtoti duomenų platformą, užtikrinant jos galimybes plėstis, patikimumą ir saugumą.
- Vystyti duomenų platformą, įskaitant duomenų apdorojimo orkestravimą, stebėseną, CI/CD procesus ir metaduomenų sistemas.
- Įgalinti mašininio mokymosi ir dirbtinio intelekto sprendimus, kuriant reikiamą infrastruktūrą funkcijų saugykloms, modelių valdymui ir realaus laiko duomenų apdorojimui.
- Kurti hibridinę infrastruktūrą (debesijos ir vietinę), siekiant išvengti priklausomybės nuo konkrečių tiekėjų (vendor lock-in) ir užtikrinti lankstumą.
- Vystyti ir palaikyti API sąsajas, skirtas saugiam ir efektyviam duomenų apsikeitimui su kitomis sistemomis.
- Formuoti platformos strategiją ir skatinti jos naudojimą visoje organizacijoje per įrankius, dokumentaciją ir vidinę komunikaciją.
- Dalintis geriausiomis duomenų inžinerijos praktikomis ir užtikrinti, kad duomenų inžinieriai taiko optimalius įrankius savo užduotims.
- Vertinti ir diegti naujas technologijas, apibrėžiant ilgalaikę platformos technologinę kryptį.
- Užtikrinti operacinį efektyvumą, įskaitant kaštų optimizavimą, veiklos stebėseną ir reagavimą į incidentus.
Tikimės, kad Tu:
- Turi ne mažesnę kaip 7 metų patirtį dirbant su duomenų inžinerija, platformų kūrimu ar infrastruktūros sprendimais.
- Turi gilias techninės žinias apie duomenų infrastruktūrą, įskaitant debesijos paslaugas (AWS ir/arba GCP), konteinerizaciją (Docker, Kubernetes), bei „Infrastructure as Code“ (Terraform ar pan.).
- Turi patirties kuriant ir prižiūrint ETL/ELT sistemas, duomenų srautus bei jų orkestraciją naudojant įrankius kaip Apache Airflow.
- Gebi kurti hibridines duomenų sandėlio architektūras, derinant debesijos ir lokalias (on-premise) sistemas, bei užtikrinant tiekėjo nepriklausomumą (vendor lock-in prevenciją).
- Esi kūręs API sąsajas duomenų apsikeitimui tarp sistemų, laikantis saugumo ir našumo reikalavimų (REST, GraphQL ar gRPC).
- Turi praktinį supratimą kaip konfigūruoti mašininio mokymosi (machine learning) infrastruktūrą, įskaitant funkcijų saugyklas (feature stores), ML procesų grandines ir realaus laiko apdorojimą.
- Esi stiprus(-i) techninis(-ė) lyderis(-ė), gebantis mokyti kolegas ir auginti jų kompetenciją, priimti architektūrinius sprendimus ir užtikrinti sklandų bendradarbiavimą tarp skirtingų departamentų.
- Turi patirties diegiant stebėsenos, žurnalinimo (logging) ir incidentų valdymo sprendimus (pvz., Prometheus, Grafana, Datadog).
- Gebi greitai įvertinti ir diegti naujas technologijas, priimti ilgalaikius sprendimus platformos vystymui.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 4300 Eur iki 5300 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugsėjo 10 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Duomenų platformos inžinierius (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Pozicija – Finansų ir administravimo tarnyboje
Pagrindinės atsakomybės
- sukurti ir įgyvendinti organizacijos duomenų valdymo strategiją, patvirtinti ir prižiūrėti duomenų valdymo ir standartizavimo procesus;
- užtikrinti klientų, produktų ir kitų pagrindinių duomenų valdymo nuoseklumą, struktūrą ir kokybę visoje organizacijoje;
- kartu su atsakingomis komandomis apibrėžti aiškią duomenų struktūrą, duomenų skaičiavimo taisykles, atsakomybes už duomenis, jų saugojimą, prieigą ir panaudojimą;
- koordinuoti duomenų valdymo iniciatyvas organizacijoje, glaudžiai bendradarbiaujant su IT komanda ir kitais suinteresuotaisiais asmenimis;
- būti atsakingam už duomenų valdymo sritį organizacijos pokyčio (transformacijos) programos metu, įvertinant ir įgyvendinant duomenų poreikius efektyviai veiklai, apibrėžiant duomenų struktūros pokyčius, parengiant būsimą centralizuotą duomenų valdymo sistemą būsimam veiklos modeliui.
Tikimės, kad Tu:
- turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
- esi sukaupęs(-usi) ne mažesnę kaip 2 metų patirtį duomenų valdymo ir procesų kūrimo srityje;
- gerai supranti, kaip veikia organizacijos pagrindiniai duomenys – klientų, produktų, sutarčių, finansiniai, jų valdymo grandinė, atsakomybės ir kokybės principai;
- turi patirties koordinuojant projektus, ypač susijusius su duomenų struktūra ir valdymu, pokyčių diegimo organizacijoje įgūdžiai bus vertinami kaip didelis privalumas;
- pasižymi analitiniu ir strateginiu mąstymu, atsakingu požiūriu ir orientacija į sprendimų įgyvendinimą;
- gebi identifikuoti tobulintinas vietas, siūlyti naujus sprendimus, idėjas;
- gebi dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje – ypač su IT, analitikais bei verslo ekspertais;
- puikiai moki lietuvių kalbą – aiškiai dėstai mintis raštu ir žodžiu;
- turi geras anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu);
- turi puikius darbo MS Office priemonėmis įgūdžius.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis nuo 3500 Eur iki 5200 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją. Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugpjūčio 22 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „DUOMENŲ VALDYMO SRITIES VADOVAS (-Ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Ieškome atsakingo, organizuoto ir iniciatyvaus veiklos administravimo projektų vadovo (grupės vadovo) (-ės), kuris (-i) užtikrintų sklandų biuro darbą, dokumentacijos valdymą ir efektyvią vidinę komunikaciją. Tai svarbi pozicija, reikalaujanti gebėjimo planuoti, koordinuoti ir palaikyti tvarką visose administracinėse srityse.
Pagrindinės atsakomybės:
- biuro veiklos organizavimas: tiekimo užsakymas, darbo vietų priežiūra, bendradarbiavimas su esamais paslaugų tiekėjais;
- užduočių skirstymas ir / ar jų organizavimo pavedimas komandos nariams;
- įmonės dokumentų valdymo organizavimas ir priežiūra pagal galiojančius teisės aktus ir vidines taisykles;
- klientų priėmimo ir aptarnavimo organizavimas;
- archyvo priežiūra: dokumentų saugojimo, perdavimo ir naikinimo procesų koordinavimas;
- vidaus administracinių procesų tobulinimas ir priežiūra;
- įmonės vidaus taisyklių ir procedūrų laikymosi užtikrinimas;
- dalyvavimas rengiant ataskaitas, vidaus komunikacijos dokumentus ir pan.
Tikimės, kad Tu:
- turi aukštąjį išsilavinimą (pageidautina vadybos, administravimo ar panašioje srityje);
- turi ne mažesnę nei 2 metų patirtį biuro administravimo ir valdymo srityje;
- pasižymi puikiais organizaciniais ir planavimo įgūdžiais;
- sugebi dirbti savarankiškai ir laikytis terminų;
- turi labai gerus lietuvių kalbos įgūdžius (raštu ir žodžiu) ir anglų kalbos žinias ne žemesniu nei B1 lygiu;
- turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office, dokumentų valdymo sistemos);
- patirtis dirbant su viešaisiais pirkimais būtų privalumas.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas ir kt.).
Atlygis:
Mėnesinis darbo užmokestis nuo 2700 Eur iki 4000 Eur neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugpjūčio 22 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Veiklos administravimo projektų vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Atsakomybės:
- stebėti ir analizuoti viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų pokyčius, teikti siūlymus dėl pirkimų proceso tobulinimo ILTE bei prisidėti juos įgyvendinant bei rengti naujas bei tobulinti esamas, viešųjų pirkimų procesą reglamentuojančias vidaus tvarkas (pagal poreikį);
- organizuoti ir vykdyti ILTE ir susijusių įmonių supaprastintus ir tarptautinius viešuosius pirkimus vadovaujantis LR viešųjų pirkimų įstatymu ir kitais viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktų reikalavimais ir užtikrinant efektyvų pirkimų procedūrų įforminimą;
- konsultuoti kolegas viešųjų pirkimų klausimais;
- nagrinėti su viešaisiais pirkimais susijusias pretenzijas bei rengti atsakymus į jas;
- rengti metines ir kitas ataskaitas.
Tikimės, kad Tu:
- esi įgijęs (-i) aukštąjį universitetinį išsilavinimą (privalumas būtų teisės srityje);
- turi ne mažiau nei 3 metų sėkmingos darbo, susijusios su viešųjų pirkimų vykdymu ar konsultavimu, patirties;
- esi išlaikęs (-i) Viešųjų pirkimų tarnybos žinių patikrinimo egzaminą ir turi galiojantį pirkimų specialisto pažymėjimą;
- pasižymi puikiomis lietuvių kalbos žiniomis ir ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B2) lygiu moki anglų kalbą;
- turi puikius komunikacinius ir derybų vedimo įgūdžius;
- esi nepriekaištingos reputacijos.
Mes siūlome:
- saviraiškos galimybę vieninteliame Lietuvoje veikiančiame nacionaliniame plėtros banke, investuojančiame į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlančiame plačiausią finansinių produktų paketą;
- galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
- papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).
Atlygis
Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2700 Eur iki 4100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.
Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma ILTE darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.
Kandidatuoti kviečiame iki 2025 m. rugpjūčio 22 d. Gyvenimo aprašymą su nuoroda „ Viešųjų pirkimų projektų vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@ilte.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje. Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. |
Siųsdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs sutinkate, kad Jūsų duomenys įmonės duomenų bazėje bus saugomi 12 mėnesių.
Savo sutikimą galėsite bet kada atšaukti kreipdamiesi el. paštu cv@ilte.lt.
Kandidatų konfidencialumą garantuojame.

ILTE atrankos principai
Skaidrumas ir tinkamiausia kompetencija
Darbuotojų atrankos procese siekiame užtikrinti skaidrumą, palankias ir lygias galimybes visiems, pretenduojantiems dirbti ILTE. Tinkamiausiomis kompetencijomis laikome jūsų esamas žinias, įgūdžius, gebėjimus bei potencialą prisitaikyti ir mokytis tai, ko organizacijai reikės ateityje.
Lygios galimybės
Siekiame, kad darbuotojų atrankos procesas būtų objektyvus ir nediskriminuojantis.
Efektyvumas
Atrankos proceso netaikome:
- esant poreikiui priimti darbuotoją terminuotam darbui (kito darbuotojo ligos, atostogų metu ir kitais atvejais) iki 1 m. laikotarpiui;
- jei į tą pačią pareigybę atranka buvo paskelbta prieš 1 m. ar vėliau, ir kandidatus pasirenkame iš šioje atrankoje dalyvavusių pretendentų;
- jei pareigybei keliamus kvalifikacinius reikalavimus atitinka kitose atrankose dalyvavę pretendentai ir tinkamus kandidatus galime atrinkti iš buvusių atrankų (vykusių prieš 1 m. ar vėliau).
Vidinės karjeros skatinimas
Jeigu išorės ir vidaus kandidatai buvo įvertinti vienodai, prioritetą teikiame vidaus kandidatui.
Kandidato atrankos kelionė
Kviečiame susipažinti, kaip vyksta ILTE atrankos, kad galėtum geriau joms pasiruošti ir žinotum, ko gali tikėtis.